2016年5月26日 星期四

超豪體驗 @半島酒店SPA及池畔美食半天遊

香港人幾咁忙我唸全世界都知, 但唔係成日可以去旅行relax下, 所以如果可以間中係香港嘆反個spa真係可以幫自己充下電. 半島酒店係香港數一數二的五星級酒店, 酒店內的水療中心亦都非常出名, 早前我就去體驗左雙人水療理療, 等我同大家分享下呢個SPA有幾咁舒服啦
雙人水療理療 Time Together
包括在專屬的私人水療雙人套房內兩小時定制的全身按摩,讓您與另一半飽覽維多利亞港景致,並一同享受雙人漩渦浴的熱情體驗。
包括於池畔享用Naturally Peninsula輕怡美食。
120 分鐘 - 6,600 港元
未做SPA之前先醫左個肚先, 輕怡美食, 其實我覺得都唔算輕怡, 因為主菜、頭盤、甜品及飲品全部都齊, 望住個維港, 食乜都會覺得特別好食呢!!! 上菜前先會送上一藍面包同埋一杯welcome drink, 我就揀左西柚汁, 酸酸甜甜夠晒開胃, 前菜係香煎帶子, 帶子好鮮甜好彈牙

老公一反傳統主菜試下呢度d中式炒面, 面條好彈耳, 醬汁味道好濃郁, 最重要係食到碟底都唔會好油, 值得一讚。

甜品係香芒雪芭 口感好滑, 酸酸甜甜, 配埋蛋糕一齊食口感更豐富, 最後餐飲叫左 ice coffee, 慢慢食足2小時, 好嘆啊!!





其實前菜同主菜都有幾款不同選擇, 應該總有一款適合你的口味, 而我的主菜就揀左煎吞拿魚扒, 外脆內軟, 魚味好香濃, 口感亦非常好。 平時係得大酒店用餐, 都唔好著得太求其, 但係池畔餐廳用餐, 最好係佢一定要你換上拖鞋浴衣先可以出去, 踢住拖個人即時relax晒~哈


一邊享受陽光既溫暖, 一邊欣賞維港景色, 一邊飲一邊食, 呢2小時過得特別快!!! 嘆完個咁精彩既午餐, 個人亦都消化得七七八八時, 我們今天的真正主菜<SPA> 要來啦~GOGO.....GO!!!

做SPA前會先安排你到休息室, 休息最令人眼睛發亮當然都係無敵維景景, 比你望住全個維港景焗反個桑拿, 再沖反個靚涼, 你話多RELAX, 入面飲品全部免費, 焗完一身汗亦可以坐係SOFA慢慢休息, 享受晒全部設施, 再嘆2小時全身按摩, 按摩師手勢好舒服, 基本上我做到一半己經訓著左, 做完全身鬆晒, 真係好舒服。
做完個SPA真係好舒服好想再來, 但可能好多朋友仔見到要成$6600 實在太貴, 我地呢D打工仔都無乜可能會去啦, 我當然明白啦~所以我分享得就係要話你知其實酒店會不時做唔同優惠, 就好似母親節 /  父親節優惠禮遇等等, 不過我覺得最正就係生日優惠啦。

半島水療中心享受寧靜舒泰的時光,收費2,200港元(已包括加一服務費)。
慶賀生辰獎賞包括
  • 選擇以下其中一項水療療程:
    選擇一:120分鐘舒緩香薰按摩
    選擇二:30分鐘面部護理及90分鐘瑞典式按摩
    選擇三:30分鐘全身磨砂及90分鐘香薰按摩
    香薰油度身調配,迎合客人獨特需要
  • 500克半島生日蛋糕一個
  • 半島香檳半瓶
可同時享用水療中心設施,包括坐擁維港景觀的熱能房、桑拿、水晶蒸氣浴、休息室及亞洲茗茶室等。

由即日至2016年12月31日期間,如預約生日當天享用此水療之旅,更可獲贈水療中心禮品乙份。





歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言