2016年5月26日 星期四

其他國家面膜真係適合香港女仔皮膚? @Aqua Royce晶鑽煥彩蠶絲面膜

面膜種類層出不窮,不同功效、不同國家出品,多到數之不盡的面膜選擇。但大家又有無唸過,其他國家出品的面膜係咪真係適合我地香港人皮膚使用呢? 
今次我體驗的Aqua Royce晶鑽煥彩蠶絲面膜1盒5片,包裝簡單高貴,水漾萊斯Aqua Royce源自香港,是一個專為東方女性研發的護膚品牌,所有產品均採用頂級原料,有效改善亞洲人8大肌膚問題,為你打造水漾剔透的健康美肌,真正適合香港人皮膚的面膜。Aqua Royce所有產品更通過多項國際檢定 及己通過多項過敏性測試,適合香港女士們的脆弱肌膚。

每盒Aqua Royce晶鑽煥彩蠶絲面膜上,均有中文字解說面膜內的美容成份及功效
主要成份:
採用法國頂級五大主要護膚成分-法國鑽石粉末、鱘魚子醬提取物、
獲諾貝爾生理醫學得獎成分「juvinity」、生物多糖膠
及被美容界喻為聖品配方「輔酵素Q10」。

功效:
法國鑽石粉末 - 軟化皮膚角質層,促進皮膚新陳代謝,達到細緻幼滑效果
Juvinity - 經諾貝爾生理醫學驗證能有效延緩細胞老化及阻截皺紋形成
輔酵素Q10 - 抗氧化、活化細胞,改善膚色暗?及細紋問題
魚子精華(鱘魚子醬提取物) -增加皮膚彈性,修復受損肌膚,使肌膚緊緻嫩滑
生物多糖膠 - 抗炎、抗敏感、保濕功效
一取出面膜見到精華充滿全塊面膜,包裝袋內都仲有好多好多精華,唔好浪費記得倒埋上面啊 ^^
 面膜質地薄身一d都唔焗, 好貼面, 連我呢d包包面都可以緊貼到我全面肌膚, 連眼位都覆蓋得好好, 緊貼眼紋位置, 眼膜都唔洗再做 ^^
 等待15分鐘後 將面膜向上取走, 面上仲有好多精華, 見到塊面好水潤
 我會用手輕輕拍打及按摩面上的精華, 等精華完全被皮膚吸收
只係做完15分鐘面膜, 感到非常保濕, 面上肌膚即時彈性增加左, 幼紋都淡左, 皮膚有番光澤, 最驚喜係白左好多, 。
最後我會發揮慳家本色, 面膜上其實仲有好多精華, 我會將面膜包住條頸"夫"大約10分鐘, 我每次做paper mask都有呢個習慣, 所以可能因為咁....我真係無咩頸紋架, 嘻, 你地都試下啊^^

水漾萊斯Aqua Royce晶鑽煥彩蠶絲面膜 
$168/5片 (夏日優惠 $128/5片)

facebook : https://www.facebook.com/aquaroyce/
Website : http://www.aquaroyce.com



www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言