2016年5月23日 星期一

崇光感謝周年慶 @平買Estée Lauder 皇牌產品限量套裝


SOGO感謝周年慶己經開始左啦~由即日至5月 29 日 Estée Lauder 特別推出一系列的皇牌產品限量套裝,我星期六親自去銅鑼灣SOGO睇過,現場真係好熱鬧...好...多...人...啊!!! 
在場派發的宣傳單張上有好多限量套裝, 價錢比起平時平左10%左右, 但送既產品就真係好多好豐富啊!
ESTEE LAUDER不嬲出名眼霜產品, 所以我忍唔住入手呢套眼部精華套裝 $522, 包活: 升級眼底導入基因修護精華露15ml、升級再生基因修護露7m:、升級再生基因修護眼霜3ml、緊緻嫩肌面霜5ml、緊緻嫩肌晚霜5ml、微精華原生導入面膜3片。
平時買枝眼部精華都$580, 而家$522平左之餘, 仲要買1送5, TOTAL總價OVER $1000, 最正係送個片mask, 想試左好耐, yeah~  $522感覺好似用緊半價買野, 真係超值呢!

 另外如果你買夠 $1050仲送多SET 價錢成千蚊既試用套裝, 好靚好靚, 特別鐘意佢個唇膏匙扣 ^^
買滿$3800更送你白金禮品, 現場所見好多同胞們己經大手入貨, 仲可以用埋SOGO COUPON買野, 所以我前面部位女士, 買$6xxx 全部比SOGO COUPON, 我見到叠COUPON厚過我一隻手指頭~哈! 
現場所見櫃位真係好多人, 但我真心佩服D SALES姐姐完全無黑面, 對住我呢D細客都仲可以露出那疲倦的笑容, 真心要讚一讚她們的專業。
最後一星期啦~ 有興趣朋友好快D去銅鑼灣或尖沙咀SOGO Estée Lauder 專櫃選購啦!^^


歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
Facebook FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, style-tips, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等


沒有留言:

張貼留言