2016年5月2日 星期一

香港少有- 市區五星級酒店內親子餐廳

我好明白做左父母想安安樂樂坐係度食餐飯, 真係唔係咁易,  想係5星級酒店慢慢坐係度嘆反個SUNDAY BRUNCH好似無乜可能? 
哈~ 錯啦!!!!!!!! 原來有間酒店明白到我地呢D父母既心聲, 每個星期日都會推出SUNDAY BRUNCH, 岩晒一家大細一齊去, 因為BUFFET進行期間酒店會開放一間遊戲室比小朋友玩樂, 入面有大大張豆豆SOFA仲有好多玩具、電子電腦比佢地玩, 最好係房入面有職員幫手照顧小朋友, 咁爸爸媽媽就可以舒舒服服坐係度放心食野啦 ^^
首先介紹下有咩食先, 呢個SUNDAY BRUNCH算係半自助餐形式, 行貴精不貴多路線, 佢唔算好多選擇, 但你想食到既野基本上都會有 (最可惜既係無刺身囉.....>.<), 頭盤有多款不同HAM & CHEESE, 仲有幾款沙律可供選擇
 最開心係有即開生蠔....(爸爸媽媽們想回本主要睇你食到幾多隻啦~哈)
餐廳出名意大利菜, 即製PIZZA不得不試, SUNDAY BRUNCH會間中換唔同口味, 夠薄夠脆, 大人食3-4塊都唔會覺得好溜, 我家小朋友自己一個都食左2塊呢~哈!!
 每枱每個大人都會有張號碼飛仔, 拎住張飛仔, 可以去ORDER各款唔同既意粉, 廚師整完WAITER會親自將熱呼呼既意粉放到你面前, 好味啊!! 除左自己出去拎食物, 另外其實每位仲可以獨立叫一個MAIN COURSE 及包一杯飲品。
 食物暫時講到呢度, 家長可能最關心小朋友玩樂部份, 首先我地食緊野既期間, 有個小醜哥哥親切地過來我地張枱, 同d小朋友傾下計, 同埋樓汽氣比小朋友玩, 槍、劍、盾牌、免仔、狗仔、飛機、卡通人物等等, 只要你講得出口小醜哥哥都會盡量滿足小朋友要求
當日餐廳唔算好多小朋友, 小醜哥哥每人樓左2-3個汽球比佢地, 小朋友拎住d汽氣周圍玩, 超開心呢^^
酒店有一間遊戲室比小朋友係入面玩, 入房前記得先除鞋, 房內有好多張豆豆SOFA., 部份地下有軟墊, 適合BABY們係地下趴趴趴. 如果媽媽們唔放心, 可以BOOK枱時叫餐廳盡量安排近遊戲室既位置坐, 咁萬一小朋友係入面打交都即時可以入面解圍呢~哈哈哈
房內有好多不同玩具比小朋友玩, 仲有大量圖畫比小朋友填顏色, 房內有個職員姐姐係度幫手照顧小朋友, 如果好似我咁小朋友有反2歲以上, 家長們可以放心比小朋友自己玩, 自己出去嘆下美食, 不知幾爽 :p
男孩子對電子玩具始終較大興趣, 遊戲室最受歡迎應該都呢幾部電子電腦遊戲, 小朋友玩樂時學習, 哈~又有機會遊戲中學好英語啦
小朋友玩到攰終於記起自己肚餓, 自助餐永遠最吸引小朋友都係甜品部, 生果不停供應
 甜品蛋糕款式不多但都好精美, 而且唔太甜
 另一回本之作就係任食MOVENPICK雪糕啦, 唔止小朋友見到開心, 連我都食左3大杯啊 HAHAAAA
 朱古力噴泉小朋友玩完一次又玩一次, 己經計唔到佢地食左幾多枝士多啤梨朱古力囉~哈
最後一提, 一間好既親子餐廳, 一張好既HIGH CHAIR絕對不能少, 呢款HIGH CHAIR雖然普通, 但困得住我呢隻小MONKEY我己經好滿足, 小朋友坐好一於佢有佢食, 我有我食, 佢同佢D朋友仔傾下SUPER HERO, 我同朋友傾下SHOPPING, 爸爸同朋友傾下財經時事. 小朋友食飽又可以自己去KIDS ROOM慢慢玩,SUNDAY BRUNCH由11AM食到3PM, HAPPY SUNDAY咁樣己經好RELAX~好開心呢! ^^
海風餐廳 Mistral
尖沙咀海景嘉福酒店B2層
大人價錢: $488
小童價錢: $298 (3歲以下免費)
(部份銀行信用咭有8拆)

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言