2016年5月25日 星期三

HIFU療程的即時效果~太神了

HIFU近年真係越來越流行, 今次去左銅鑼灣信和廣場上面, 體驗韓國醫學級HIFU 面部提升療程
美容中心好大好靚, 好多醫學美容儀器, 每次療程都會安排客人獨立房間, 大部份房間均見到呢個維港無散大海景, 靚到呢 ^^
 今次體驗EVO韓國正版醫學美容儀器 以獨特的高能聚焦超聲波拉皮技術,配合3mm及4.5mm探頭使用,直達SMAS肌腱膜層,激活膠原增生,即時收緊鬆弛表皮,提升下垂肌肉,重塑緊緻V面,效果媲美傳統拉皮手術,療程非侵入性,無須開刀或住院、無需復原期,輕鬆塑造緊緻V面。
一開始冶療師會先替我塗上麻酸膏, 等待20分鐘後正式開始我的瘦面提升HIFU療程
冶療師會先替我塗上高度保濕啫喱, 再配合上4.5MM的射頻頭在我的面頰、虎紋、下扒位置進行冶療, 每一下都有少少麻麻地感覺, 但我覺得都可以稱得上痛, 做完4.5MM後會再用3MM射頻頭用落相同位置上, 反而用3MM頭我就覺得感覺大D, 有冤冤痺痺的感覺.
冶療師好細心, 整個過程打大約40-45分鐘左右, 打完後面上會有少少泛紅, 放心, 係正常現象.
之後再做一個隱定皮膚保濕MASK, 大約做20-30分鐘, 紅的地方己經消晒, 加上環境太舒服, 真係忍唔住訓著左
最緊張當然要睇睇即時效果啦, 見到面頰2邊肉提升左, 虎紋亦淡左, 下扒位置亦都無咁腫。
來個正面先覺得原來分別咁大, 做之前成塊面向下跌 >.< 做完見到整個面型提升左, 虎紋淡左好多, 好似當堂年輕左幾歲咁, 太開心啦。冶療師話HIFU做完1個月後效果係最明顯最靚, 如果想KEEP得好D, 一年可以做2次, 否則提升效果維持到半年左右。

我覺得HIFU雖然無打BOTOX效果係超級明顯, 但始終HIFU副作用較少, 同埋係用身體自我修復原理令到皮膚提升, 所以我覺得都係做美容儀器比較安全。如對以上療程有任何查詢歡迎到以下網址查詢

http://www.lavanda-hk.com/

歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
Facebook FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, style-tips, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言