2016年5月23日 星期一

懶女人喜訊, 瞓住覺瘦身 @Burner 倍熱

 
先唔好講我生仔時足足肥左40lbs, HIMHIM肥肥白白出世係好開心, 盡量親力親為臭仔經過2年都慢慢自動瘦反落黎, 雖然無左30lbs但仲有10lbs一直停滯不前, 加上我真係超級鐘意食野, 視 <試食不同餐廳或不同菜式> 為人生一大樂趣。
 個10lbs開始半放棄, 但見到早排影造型照, 原來塊面真係越來越圓, 個身d肥肉都要靠<縮肚>、<义腰>先唔會太嚇親街坊, 我就開始覺得原來自己真係開始要減肥了......但.....又好懶做運動點算好呢?
1星期前收到burner倍熱的一大盒禮品裝, 入面有好多得意既小玩意, 有好多迷你食物模型 (最鐘意佢張大排檔木椅) , 有個hologram立體投影, 仲有2隻好可愛的usb手指, 仲有兩盒由日本【船井生醫】營養咨詢團隊共同研發、台灣大熱、綜藝節目女人我最大 同 今晚誰當家 都介紹過嘅『burner倍熱食事對策』同『burner倍熱 夜孅胺基酸EX
# 有興趣睇下呢個禮盒既朋友仔, 歡迎去我instgram (1437rita) , 我一收到己經upload左, 有興趣可以去睇下 ^^
禮盒入面有個hologram立體投影器, 回家即刻比HIMHIM睇, 佢目不轉晴咁睇完一次又一次, 哈!
迷仔模型真係好可愛, 枱上面好多食物仔, 全部都好得意啊!!

我即刻唸起我成日比朋友叫我 "吃貨" 平時出去食飯都係叫到成枱都係食物, 但無唸過如果食飯前有產品可以阻隔到食物中既<糖>、<澱粉質>、<油脂>, 咁食多少少都唔怕啦 ^^
其實大部份香港人都經常出外用餐,普遍「高油、高鹽、高糖」的飲食習慣和缺乏足夠運動,burner®倍熱®每餐輕鬆阻擋80%熱量。富含多種草本成分,可阻擋熱量、油、糖和澱粉吸收。即使面對頻繁飯局和應酬都無須勒緊肚皮,可盡情享受美食零負擔!一盒入面有2小包,帶出街非常方便。
我收到產品梗係要即刻服用啦~ 餐前5分鐘先食2粒, 再飲一杯250cc清水, 有助促進代謝、燃燒脂肪,零負擔地盡情享受美食。其中多項草本成分可阻隔達80%熱量、油、糖和澱粉吸收,進食相同份量,熱量大減,在脂肪形成前預先擊破。
女仕們習慣食完正餐, 幾飽都總係要食甜品先滿足, 但飯後甜品其實就同魔鬼一樣, 食完好滿足, 但多數食完無耐就差不多訓覺, 真係唔肥都難, 但現在竟然有產品可以訓住覺減肥? 真係女士們的一大喜訊啊


另外其實香港人工作壓力大而導致淺眠或失眠,睡眠不足會降低新陳代謝率20%。想健康減重之餘,又提升睡眠品質和皮膚質素?由日本「船井生醫研究團隊」研發的burner®倍熱®「夜孅胺基酸EX」就可以一次過滿足你2個願望啦。一盒60粒裝分開3小包,去旅行分開一包包帶亦都好方便。
夜孅胺基酸建議睡前30分鐘食用。內含珍珠粉及日本專利GABA,可釋放睡眠因子令人舒暢入眠,最重要沒有安眠藥副作用。 天堂椒、山茶花籽萃取、BCAA及專利AX3胜肽等成分,有助入睡後加速新陳代謝,增強能量消耗以防止脂肪形成,每天起身都倍感輕盈。含多種獲得國際認證的成分,透過研究實驗和科學證據確證有效去油燃脂,可「防胖於未然」,實行健康科學減肥,有國際認證更有信心可以訓住覺瘦身,仲唔係女仕們天大喜訊 ^^
我跟足指引食左一星期雖然無即刻瘦到10lbs, 但肚腩真係明顯無咁漲, 便便仲好似暢通左, 而且持續有飽肚感, 下午茶都可以唔洗食, 未有時間上磅唔知道究竟輕左幾多, 但朋友見我都話我個人無之前咁水腫, 終於好似搵反條腰回來咁。
其實生左BB自己都好心急想快D瘦反, 但無乜推動力, 唯有同自己講健康先係最重要, 所以更加唔想試方間D減肥藥, 不過burner倍熱食事對策』同『burner倍熱 夜孅胺基酸EX成份天然全部健康纖維, 不含西藥或減肥藥, 我先安心服用。
呢1個星期我覺得最開心係除左個人輕盈左之外, 係感覺成個人精神左, 夜晚訓覺少左發夢, 睡眠質素好左, 望落個人都有光采D啦。原來產品真係咁WORK, 難怪係日本同台灣一推出傳媒都爭相報導啦。
最後再次多謝 burnerHK 倍熱 送上呢盒咁精美既禮盒,『burner倍熱食事對策』同『burner倍熱 夜孅胺基酸EX』5月就會登錄香港啦,有興趣想了解更多既朋友可以參考以下官方網站:www.burner.hk 或到Facebook search burner HK 倍熱

歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡我: ppqq1437@yahoo.com.hk 
Facebook FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, style-tips, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等


沒有留言:

張貼留言