2016年4月21日 星期四

公主與女巫 vs 唇蜜與眼線

一見到包裝己經吸引到我眼球, 公主與女巫, 好特別, 原來係台灣出品home既眼線筆同唇蜜, 我唔係甜心型, 但見到呢款白雪公主與女巫既化妝品, 依然覺得好得意, 好靚, 仲要寫住從成分到包裝100%台灣製造, 而家唔洗走咁遠係香港幾十蚊就買到, 我即刻忍唔住入手 ^^
 從盒拎枝筆出來, 無左公主與女巫個盒, 但筆身設計都好靚, 平時拎出黎一d都唔失禮
 盒後面有枝1比1介紹, 註明一邊有3ml眼線液, 一邊有3ml唇蜜
眼線液黑色, 筆頭係硬身既

 眼線好顯色, 硬身筆頭要小心畫, 因為佢好快乾, 要補畫會有d難度, 所以我覺得呢款眼線筆初學者要用多d時間先可以畫得好
平時就算唔化妝, 點都畫條眼線, 所以對於我黎講, 都ok, 最鐘意佢好上色, 深深一條眼線, 右眼明顯比左眼精神呢
畫眼線我鐘意輕向上畫, 同埋畫長少少,  咁會比較精神
到試白雪公主那款的唇蜜啦, 一打開有一陣香香水果味
 唇密係淡淡的, 少少粉紅色, 好自然
想出街拎少樣野, 簡單化個淡妝, 呢枝筆可以有晒2樣野, 好方便, 數字屋有賣....襯佢有拆買都係幾十蚊咋 ^^

大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言