2016年4月14日 星期四

送你 50惠防脫髮髮精華素

‪#‎GIVEAWAY‬ 送禮時間又到啦,今次送出價值$399 全新50惠防脫髮精華素(升級版日本進口),總共送出2枝,請去我的Fans page根據以下簡單步驟留言即有機會得到 ^^
1)Like fb page www.facebook.com/1437ritaandhim
2)tag 3位朋友 +留言 想要價值$399 全新50惠防脫髮精華

以下係我早前的試用產品的文享文介紹, 有興趣可以參考下啊 ^^

生BB之前我d頭髮雖然唔算十分濃密但都唔可以稱上稀疏,不過生左BB後大約3個月開始, 頭髮嚴重脫落,每次洗頭甩到成個浴缸塞晒, 吹頭時成地都係頭髮, 真係睇到都心寒…..你地睇下同一個髮型前額位置相差幾大分別~>.<~
老公話可能我D營養比晒阿仔攪到身體唔好, 佢已經買左唔少補品比我進補, 但脫髮問題依然無乜改善……有次無意中睇電視留意到廣告發現到呢隻50惠洗頭水,產品由日本原裝進口, 已經覺得好似係信心保證咁, 之後落屈記睇下真身, 見到佢成份表上面用料十分自然,再上網search下佢既資料, 哈~原來唔少人聽到50惠個名以為係咪50歲先用得, 不過原來事實係50惠意思係精選50種不同養潤成分,所以2個月前開始我買左佢枝洗頭水用,用左差不多2枝甩頭髮情況明顯改善左,你睇下2個月後我前額頭髮己經好似無咁稀疏啦, 估唔到咁快見到效果, 頭髮多左想攪下唔同造型都得心應手好多呢^0^
今次透過SHE.COM得到50惠贊助試用晒佢全SET產品真係令我太開心,原來一整套一齊使用,可以令頭髮更加濃密豐盈,收到產品後急不及待即晚就用,可能我頭髮本身薄, 洗頭水按一泵己經可以足夠令我全頭起晒泡泡, 去水後再用謢髮素塗係髮尾位置,過水抺乾後就算濕髮梳頭都無勁打結情況。
以前洗完頭2-3個鐘後就總係好似好快就會油粒粒咁,之前睇過醫師佢話頭油越多越容易甩頭髮, 50惠可以溫和有效去除頭髮分泌的多餘油分,用完之後都無油粒粒感覺, 梳頭順左好多,大量甩頭髮情況明顯改善左。如果有染頭髮既朋友,佢仲有鎖色配方,令到染左既頭髮都唔會甩色, 真係抵比個讚佢^^
用埋佢枝養潤育髮精華素升級配方:增加20倍蠶砂育髮精華無水咖啡因,可以激發毛囊活力,提昇頭髮密度、高效減少掉髮、減慢白髮生長,跟番指引全個頭大約泵6-7下,早晚各用一次,每次按摩大約五分鐘其實頭髮有問題同血液循環都有關係,所以按摩頭部其實好重要,我認自己都係懶媽媽不過其實左邊,右邊,前額,頭頂各泵2下,每邊慢慢按個心倒數50秒,全頭按完差不多己經按左5分鐘,所以其實都好快架咋我相信想有效果呢個步驟真係唔慳得,按摩個時有少少涼涼地感覺好似刺激緊血液循環咁爽啊~^0^ 

精華係針對掉髮及頭髮稀薄問題,真係岩晒我呢d生完bb後有脫髮問題既媽媽,因為頭髮生長週期關係,所以建議連續用4個月,就可以高效減少掉髮,改善頭髮稀薄及脫髮問題我對佢有好高期望因為洗頭水用左2個月己經覺得頭髮健康左甩頭髮亦少左,我會堅持每次洗頭後用埋精華素, 4個月後希望我d頭髮可以比以前更健康更豐盈啦各位齊齊加油啊, ^v^
小小資料提供
50惠 養潤育髮精華素(升級配版)
針對掉髮及頭髮稀薄問題,4大育髮功效:
1. 激發毛囊活力: Pro-VB5誘導體結合當藥及蠶砂精華,促進毛囊細胞活力,喚醒休眠中的髮根迅速成長,令頭髮從髮根開始回復健康、強韌。
2. 提昇頭髮密度: 萃取高麗人參、牡丹及冬蟲夏草精華促進頭皮血液循環,從髮根開始增加頭髮密度;加上天然柑橘及檸檬精華,滋養頭皮,為頭髮生長創造健康環境。
3. 高效減少掉髮: 配合甘草精華,並添加經日本臨床證實,可於4個月內減少脫髮的地榆精華,抑制FGF5脫髮因子,高效減少掉髮,改善頭髮稀薄及脫髮問題。4. 減慢白髮生長: 增添無水咖啡因成份,激活髮絲黑色素細胞,預防白髮

50惠 養潤豐盈洗髮露$99
50惠 養潤豐盈護髮素$99
50惠 養潤育髮精華素(升級配版) $399

歡迎大家電郵與我交流或者同我分享下意見啊^^

沒有留言:

張貼留言