2016年4月15日 星期五

食卡樂B千其唔好問幾點

 食卡樂B千其唔好問幾點, 卡樂B專門店開張時簡直日日係FB比朋友洗版, 但朋友們不論幾點閒閒地都要排2個鐘, 早前就襯平日LUNCH TIME時間去睇下咩情況, 鋪頭好易搵, 正正就係合和中心對面, 鋪面好靚, 見到都興奮^^
 我1.30PM到, 右邊人龍唔算好長, 但佢分流入, 以為好快入得, 結果......其實唔覺唔覺都排左1個鐘 =.=
 排隊期間睇下張餐牌, 暑片有分薄片同波浪厚切, 除左芝士 & 朱古力味, 仲有香港獨有避風糖味道 (見到其實只係放d辣粉落暑片度, 所以我決定都係叫左d大熱產品試, 隱陣d ^^)
排隊期間電視播住日本卡樂B工場製作暑片過情
而排隊其間其實有一半時間都唔覺悶, 因為呢度開放式廚房, 一大塊玻璃見晒入面製作暑片情況, 越睇越期待...好興奮 ^^
 見到一塊塊暑片由炸, 到風乾再跌落個盤度, 好得意啊 ^^
終於差不多到我啦, 好緊張啊
 32蚊一碗, 我揀左朱古力薄切 仲有芝士味厚切
 我覺得芝士甜好好味, 好濃芝士味, 除左有芝士醬仲加左D芝士粉, 2重口感2層芝士味, 所以算好濃郁芝士味, 正!!!! 至於朱古力味就......超甜我個人覺得同暑片唔多夾, 我唔太鐘意!! 同埋唔知點解明明見到佢係即叫即整, 薄切個碗有D微暖, 但厚切個碗又無暖既感覺, 食多幾塊下面有d仲己經開始有D淋, 不過叫做試過都OK既, 但就推介芝士味啦~好味好多呢 ^^
 鋪頭另一面有D零食, 但都係零食物語個D零食, 無乜特別
有D特別味道暑片, 同埋好似每日有D限定版暑條賣, 但我呢個時間去己經賣晒lu, 要買就要早去啦!!!

Okashi Galleria x Calbee Plus
灣仔皇后大道東200號利東街地下G14-15號舖

大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言