2016年4月11日 星期一

(偽闊太)周末嘆高茶 @Le Salon De Thé de Joël Robuchon

Afternoon Tea 置地Le Salon De Thé de Joël Robuchon一直係我至愛, 但慘在好難有位, 上星期六同老公去置地唸住碰下運氣, 結果..........竟然有位!!!! 但.....未夠5點, tea set己經賣晒, 不過waiter好好人幫我打去IFC睇下有無位, 好彩仲有位 &仲有TEA SET, 我地即刻轉場去IFC

IFC地址都容易搵, 全開放式, 你食緊乜隔離行街那些自由行全部都可以睇到, 但好耐無嘆高茶, 都照坐低食啦, 呢度咖啡我一直都好鐘意, 因為好滑好香咖啡味, 同埋熱咖啡上仲有餐廳縮寫 (都係我同老公英文名縮寫) 嘻, 可能因為咁特別覺得好飲呢 HAHAAA


3層TEA SET FOR 2人, 好鐘意成個架放上枱上面個種震撼



第1層鬆餅係老公至愛, 牛油味香, 但我鐘意提子鬆餅多D, 第2層咸點做得好精美, 一啖一口剛剛好, 最鐘意煙三文魚卷

第3 層甜品當然係我最愛啦, 但最左邊個粒朱古力超甜, 麻麻地, 我最愛還是馬卡龍, 咖啡同朱古力口味都係我至愛, 今日多幸運, 好好味呢! ^^
IFC分店一定無LANDMARK坐得咁舒服, 枱與枱較為迫左少少, 但同小朋友來就勝在佢可以係餐廳出面, 不停走走走, 原本慢慢嘆既下午茶, 亦因為有呢隻馬騮變左食快餐, 坐左一個鐘多D就比阿仔拉走左啦, 下次都係自己同老公2個來拍拖算 :p



Le Salon De Thé de Joël Robuchon
中環港景街1號國際金融中心2樓2045號舖


大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 

歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等


沒有留言:

張貼留言