2019年7月2日 星期二

減肥同時去水腫 @Viola beaut'e經絡排毒通電儀 X 排酸去水磁叉法

生咗兩個小朋友之後雖然好多人都讚我仲keep到唔算好肥,不過其實呢啲都係着衫嘅技巧,我的byebye手臂仲有肥肚腩修飾得好好,平時大家未必睇到...哈哈
不過近排陪小周董食咗幾餐自助餐之後,個肚腩簡直好似有咗四個月一樣,加上年紀大左新陳代謝力都慢左好多,又唔想學其他朋友靠食減肥葯,始終都有好多不同的減肥藥副作用,當然我都知想減脂消耗卡路里一定要做運動,但如果想事半功倍,可以一齊學下我,我上星期去左Viola beaut'e體驗經絡排毒通電儀 X 排酸去水磁叉法,佢同樣有效做到減肥修型的效果。
Viola beaut'e位於旺角的中心地帶,地鐵站一出行3分鐘就到,非常方便,療程會係獨立房間進行,私隱度十足。 
治療師首先會了解我日常生活習慣,同埋睇下我最需要改善咩部份,當佢見到我呢個大肚腩時,佢都覺得首要幫我呢個大水泡減減脂先。
治療師手法純熟,一邊幫我按摩肚部,一邊講解我知我身體上的問題。
之後再用儀器暢通我個肚部的經絡,感覺一啲都唔痛而且好舒服添,部機感覺有少少暖暖地,按摩期間我真係舒服到差啲瞓着咗。
經絡排毒通電儀係帶有生物微電流震動功能促使血液循環調和氣血及消脂化瘀活化細胞、改善組織代謝。
第二個步驟治療師會幫我用經絡棒按摩,對於去水腫同埋修型都特別有功效。做呢部份感覺會比較大啲,但係都唔算係好痛,可以接受的。
排酸去水磁叉法係治療師以專業通經絡手法暢通淋巴,有助改善身體的新陳代謝,排除身體上的廢物。
做完之後肚皮難免會有輕微泛紅,但成個療程主要係可以幫到我去濕氣、去寒氣,溫通經絡、活血化瘀,最重要有效減肥去水腫 暢通淋巴,如果遇上腰酸背痛,呢個療程亦可以改善炎症同舒緩肌肉酸痛添。
 最後治療師用熱毛巾幫我清潔肚皮,再加以按摩,成個療程大約一小時完成了。
做完療程之後着返同一條裙感覺鬆左不少,驟眼望落個肚真係比之前扁左唔少。治療師話大概一至兩個星期keep住做一次,對於收肚腩絕對有幫助,仲可以調和氣血改善手腳冰冷。其實我覺得一次已經有效果,所以大家如果有興趣快啲去體驗下啦。
我都努力keep住去做療程,配合埋做運動,我希望好快可以瘦下來,我可以襯summer著下泳衣出海都唔會太嚇親人呢。
當然每人的體質都不同效果因人而異,如果大家想了解更多請向治療師諮詢專業意見,或者而家大家都可以用優惠價體驗,有興趣請瀏覽以下網址: http://www.violabeaute.com/promo09.php
Viola beaut'e
地址: 旺角彌敦道655號胡社生行1906
Whatsapp咨詢:5600 3228
分店熱線及查詢:3426 4980
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Viola beaut'e提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言