2019年7月4日 星期四

產後媽媽收緊盆底肌是非常重要的 @BTL EMSELLA™幸福椅 DR REBORN

其實有2個小朋友真係好幸福,不過幸福2字個個都唔一樣,而我有一樣野近年開始困擾我,又唔敢同其他人講,不過原來有好多婦女同我一樣的問題,DR REBORN就己經引入呢部獲得美國FDA及歐盟CE雙重認証的BTL EMSELLA™幸福椅,佢有效輕鬆收緊盆底肌,仲得到醫學證實3星期內治療6次,可以100%改善盆底鬆弛問題添。
生左2個小朋友後我真心覺得做媽媽好偉大,不論外在內外其實媽媽都有好多變化,我講緊嘅變化除咗外觀睇到皮膚差咗、身體嘅新陳代謝慢左、容易肥咗,仲有一啲睇唔到嘅變化,就係好多媽媽其實都同我一樣,生產完之後都會有尿滲嘅問題,其實當初醫生都有建議過我做多啲盆底肌運動,但係生完BB真係實在太忙又成日唔記得,所以到而家細佬已經一歲半,我先發現呢個問題一定要正視。好慶幸早前收到DR REBORN邀請去體驗BTL EMSELLA™幸福椅療程。
DR REBORN位於旺角朗豪坊高層,一上到去就己經見到大大個海景,地方夠大夠光猛,感覺好舒服。
我之前認識DR REBORN都係因為阿嬌做代言人,今次上到去佢地中心,當然都見到嬌....張相啦!! 哈!!!
呢部就係來自己英國BTL EMSELLA幸福椅!佢係全球唯一專利HIFEM緊磁波技術,輕鬆安坐30分鐘,帶動盆底肌完成12,000次收緊提升運動,極速並全效改善盆底肌鬆弛及其他私密問題!
BTL幸福椅主要的功能,係有效激活下盆肌肉組織膠原蛋白再生,收緊陰道壁。有效提升膀胱,直腸,陰道或前列腺肌肉,回復緊緻,提升彈性。強化骨盆底肌肉,擊退失禁、尿滲、滴尿、小腹突出、下盆鬆弛、直腸脫垂、脫肛等問題。療程開始時可以調較不同模式,對於不同問題亦可以較不同度數。
我一開始未太習慣,度數冇開到好大,做緊既時候感覺有少少痺痺地,聽治療師講如果想改善尿滲問題,普遍大概開到60度左右,所以我忍一忍原來發現都唔係太難接受。療程進行期間絕對唔會有痛嘅感覺,真係舒舒服服,衫褲都唔洗除坐喺度就已經可以解決到問題,零尷尬,真係非常方便。
其實我的尿滲問題大約一年前發現,有一次我患上大感冒,發現我每一次打乞嗤都會有少少尿滲嘅情況,初頭以為會慢慢自然好返,點知一年已過,情況並無改善,所以BTL幸福椅一次療程就好比完成過萬次凱格爾運動,加上佢有突破性HiFEM科技,係現時最先進的非入侵性及無創傷性技術,唔需要擔心會有輻射損傷,療程時亦唔會引起任何不適,真係零疼痛、零麻醉、零復原期,最緊要都係BTL EMSELLA™幸福椅美國FDA認証,安全有效果。
治療師話為免影響儀器,所以療程開始時就盡量避免玩電話,難得離開部電話30分鐘睇吓雜誌,我都覺得係一個非常唔錯嘅體驗。我做左第一次已經覺得有效果,呢幾日感覺到同以往係有分別,忍尿時間比之前可以較長,估唔到一次己經有效,講真我自己都心思思想購買一整套療程,因為治療師話大約6次就已經可以解決我的問題,當然如果尿滲問題嚴重的媽媽,就可能要做多幾次呢。
我上網都搵左少少資料比大家參考,BTL幸福椅經過醫學研究報告證實,一般人士經過4次 英國 BTL Emsella療程後,
95% 使用者認同改善生活質素,3星期內治療6次己經可以100%改善盆底鬆弛問題添,除左好似我呢類產後媽媽,以下人士都適合試下BTL幸福椅:
輕熟女士 / 經歷分娩的媽媽 / 經常提重物或長時間站立 / 長期咳嗽 / 長期便秘/ 更年期症狀人士

大家如果對以上療程有任何查詢可直接與DR REBORN聯絡。
https://www.facebook.com/drreborn.com.hk/
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝DR REBORN提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言