2019年7月19日 星期五

正啊!! 網上訂購奶粉即送攝影套餐

我相信好多媽媽同我都一樣,手機內大部份都係小朋友小朋友同埋小朋友的照片...仲有就係小朋友同老公的合照,唔~ hey!!! excuse me....那我地媽媽d相呢? 唉....咪就係因為大部份老公們影相技巧都好....一般!!!! 所以結果我地自己同小朋友既相就變得少之又少 (除左自拍) =.=


所以其實由小周董5年前開始,我每年都會同小朋友出去搵攝影師影一次相,因為小朋友大得太快,每年變化都可以好唔一樣,呢d回憶真係要好好保留住佢,想一家人有一張靚靚的家庭照,要我地自己影真係比較難,所以搵出面d攝影師哥哥幫手就最好。


相年年都影,錢年年都比,但今年比我搵到d著數野,原來而家美贊臣透過e訂購48奶粉就即刻可以獲得Lavi Studio的韓式家庭攝影套餐,我呢個精明師奶即刻計計數,反正大小周董都要飲奶,反正年年我地都係要出去影相,不如就喺美贊臣透過e訂購買奶粉,慳返筆影相錢啦。
網上我仲見到除左攝影套餐之外,其實仲有好多個其他優惠都一樣好吸引,我呢d <扮工>媽媽都忍唔住返緊工都抽時間睇下有咩優惠,預購日期由即日起至81日咋,真係要把握機會呢。
另外如果成功推薦到比身邊爸媽朋友透過美贊臣e訂購買野,你同朋友都可以拎哂依3樣野 :
1. HUGGIES Diamond 親膚學習褲大碼2片裝
2. HUGGIES 純水https://www.blogger.com/null嬰兒濕紙巾10片裝 
3. 滴露滋潤倍護殺菌潔手液250g
如果成功推薦5位朋友仲拎到高達HK$500 VTech電子現金劵。
大家一齊話比身邊d媽媽朋友知透過e訂購奶粉,免運費唔洗自己拎又有禮品送,舒舒服服有人送到上屋企,正!!
仲唔快d click入依條link http://e.refr.cc/kol1bbexpo拎禮品??? ^^
透過美贊臣e訂購輕鬆買奶粉,多左d時間可以同大小周董周圍去多d地方玩啦!! ^^
#美贊臣 #美贊臣會 #e訂購 #BB展 #推薦親戚朋友有著數 #精明師奶 #識買一定襯有優惠買
www.facebook.com/1437ritaandhim



歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言