2019年7月2日 星期二

白髮byebye @我用Trichoderm 添康髮®髮根原生色素復甦精華

好多朋友都知我生左2個小朋友之後一直受到脫髮問題困擾,加上年紀開始有返咁上下,白頭髮亦都同時浮出來同我say hi,兩者加埋真係特別顯老,我都有唸過染頭髮來遮蓋白頭髮,不過又因為甩頭髮,擔心染髮會傷頭髮,令到脫髮問題更嚴重,所以今次好開心可以體驗到日本製的Trichoderm 添康髮®髮根原生色素復甦精華,佢可以有效逆轉灰髮,還原頭髮原來顏色同白髮講byebye
Trichoderm 添康髮®髮根原生色素復甦精華用左世界首創的專利成分,GREYVERSE™α-促黑激素仿胜肽精華,有效逆轉灰髮,配合埋洗髮露一齊用,效果更佳而且唔需再用染髮劑,都可以停止及逆轉變灰髮過程,還原頭髮原來顏色。
精華可每天使用,有效避免長出白色髮根, 預防第一階段白髮長出,對抗頭髮老化,好似我咁,我間中有幾條白頭髮長出,雖然數量唔多,但只要撥一撥頭髮己經見到白髮出現。
髮根原生色素復甦精華日本製造,並唔係一般染髮劑,佢唔係幫頭髮上色,所以精華唔會含有化學著色劑。對於我呢d頭皮不太健康的人士,精華最好係完全無矽、無苯甲酸酯、無起泡劑,所以我可以好安心一直使用。
精華以嘖咀式設計,使用方法其實好簡單,每天在乾燥或半濕的頭皮上噴抺8次左右。
然後再輕輕按摩以達至滲透入頭皮,如懂得配合穴位按摩就更理想呢。
精華味道唔會太濃烈刺鼻,塗上後無特別感覺,只係有少少涼涼地,用後亦唔會令到頭皮痴笠笠。
頭先都講過添康髮®係一種免沖洗精華,所以塗完之後唔需要清洗,精華保留在頭皮上會更加理想呢。當然如果想有更佳效果,除左每日用髮根原生色素復甦精華,可以同時配合添康髮®扭轉灰髮洗髮露,咁效果就會更加明顯呢。
添康髮®扭轉灰髮洗髮露唔似一般洗頭水咁用上大量化學成份或香料,所以唔會有強烈的人工香氣及大量泡泡,不過清洗後會感覺到頭皮會特別乾淨清爽,所以洗頭後再用髮根原生色素復甦精華,效果係會更加吸收。
2款產品我同時用左大約一星期,覺得頭皮比之前健康,而且用完頭髮唔會變得乾燥,反而更有光澤,感覺比之前健康。
據臨床研究顯示,如果使用3個月後,灰髮密度大大降低30%,我一定會努力keep住日日用,同白髮say byebye就係咁easy ^^



價錢: 精華 $499、洗髮露 $129
以上產品超過250間萬寧均有發售
Facebook專頁: https://www.facebook.com/trichoHKWomen/

www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Trichoderm 添康髮®提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言