2019年7月31日 星期三

可通訊及全球定位,小朋友用上dokiPal兒童智能手錶,父母最放心。

我好鍾意同小朋友去旅行,不過小周董呢個年紀真係冇時停,尤其是去到一啲新嘅地方,好奇心特別旺盛,鍾意周圍發掘周圍探索新事物其實係一件好事,不過做媽媽最擔心當然係佢嘅安全,喺香港都仲要安全,但去到外國萬一有咩事蕩失咗路,真係唔知點算好。
好開心今次可以比小周董體驗下dokiPal兒童智能手錶,佢除咗有一般手錶時鐘功能,我最鍾意佢有全球定位,小朋友唔係我觀察范圍內,我會即刻收到通知,咁就唔怕去到外地走失啦。
手錶設計有型,男仔帶藍色嘅手錶襯咩衫都冇問題,錶帶及外殼選用優質塑膠材料,唔怕小朋友周圍撞好容易就整壞手錶,仲可以防水,洗手都唔需要特登除手錶,操作簡單,適合5歲以上嘅小朋友用。
dokiPal兒童智能手錶主要為左小朋友安全而設,透過網絡及 GPS 定位,手錶內支援Nano SIM卡,內置精準智能定位,揉合了GPS, Cellular 及 WiFi 技術,能提供準確定位,家長透過APP可以準確得知小朋友的位置,任何時間任何地點都能確保小朋友安全。



首先家長可透過Doki應用程式,即時得知孩子當前的位置外,更可在應用程式上設置「安全區域」,咁小朋友不在範圍內時會收到通知,能時刻確保佢地的安全。萬一有緊急事,手錶設有SOS 求救按鈕,即時知道小朋友位置及附近環境聲音。


如果去左內地玩亦都唔需要擔心用唔到Google Map,因為APP及手錶都可啟動為內地模式,地圖就會變成高德地圖,家長同樣輕易就掌握小朋友位置。
手錶亦具有雙向視像及語音通話功能,方便家長或小朋友隨時聯絡對方,拉近親子的距離,不論打電話、視像電話什至SEND MSG都無問題,小周董而家日日都SEND D甜言蜜語比我,真係冧死媽媽....哈哈!!!

此外,我依家都唔俾小周董接觸電子產品,曾經有膽心過小周董用隻錶會唔會變左成日玩手錶,其實手錶內無游戲,除左用來通訊,其實家長可以透過APP管理小朋友手錶,例如佢加左朋友我會知道,當佢上堂或學習時候我可以將手錶設定為課堂模式,手錶所有功能都不能使用,咁我地就唔需要擔心小朋友帶上手錶等如長期打機一樣啦。
因為我係在職媽媽,小周董K3功課開始越來越多,有時在所難免要利用視像去教佢功課,所以呢隻手錶除咗可以通話,影相,最開心係可以有視像通話功能,咁就算我返工都可以同小朋友傾計或者教佢做功課,實在方便左好多呢。
所以唔單止小周董好鐘意呢隻dokiPal兒童智能手錶,我亦都覺得小朋友帶左佢,做家長都放心好多,過多2年我都要買返一隻比細佬,咁2兄弟一人一隻就至公平嘛!! ^^ 
大家對dokiPal兒童智能手錶有興趣可以到以下官方網址查詢,或到分銷店選購啦。如果於網站購買用埋我呢Promote code < Rita10 >  仲有9折優惠呢,優惠期至到15/8,記得用盡優惠啦!!


產品詳細: https://www.doki.com/pages/dokipal
dokiPal 現於 Smartone,CSL,1010,Citylink,Fortress,J-Select,Nobletime,DG Lifestyle,Broadway 和 Metrosix 等各大零售商及電訊商有售
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝dokiPal提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言