2019年7月7日 星期日

激退斑斑 @Starwalker® 雙脈衝 • 黑鑽終極嫩膚療程TIME TRAVELLER

近排要成日戶外工作,喺出邊見到大大個太陽,就算每朝早己經查咗防曬出街,但總係覺得隔左冇耐就無曬。雖然我面上冇雀斑,但係我都知我皮膚底層其實有好多深層嘅雀斑,所以我要非常注意我嘅皮膚變化,唔想比D斑斑浮面。今次好開心去咗位於尖沙咀的TIME TRAVELLER體驗黑鑽終極嫩膚療程,呢個激光療程除咗可以幫我擊退斑斑之外,仲有效更新骨膠原嘅功效,一舉兩得。
Time Traveller 時間光學專家,是一所專注於激光治療及皮膚療程的醫學美容中心。去到我覺得呢度唔似一間普通美容中心,因為裝修好有現代嘅感覺,感覺好舒服
開始療程前會先填一份問卷比治療師了解我日常生活習慣,之後再做專業皮膚分析,目的(為左準確診症以及紀錄皮膚蛻變過程,TIME
TRAVELLER引入RBX技術,使用標準白光和交叉極化閃光燈拍攝,清楚睇到皮膚下層的色素和血管。
美容師會先幫我洗面落妝,其實就咁睇我塊面好似無乜斑,但透過做皮膚分析,就會見到我皮膚底層的確有不少雀斑,只係好彩未浮到上面。
加上其實我面上嘅微絲血管都有唔少,所以女人真係唔可以懶,唔好等到問題好嚴重先處理就太遲了。
呢部就係黑鑽終極嫩膚療程使用的激光儀器,Fotona Starwalker® 的1064nm波長受FDA認證,有效處理暗瘡印及凹凸不平的疤痕,以及處理輕度至中度的肌膚炎症。Black Diamond 黑鑽終極嫩膚療程將黑鑽碳粉結合Starwalker®的激光,透過將黑鑽碳粉加熱,使其爆破,再而霧化,達到促進肌膚細胞代謝的功效,同時擊退發炎因子,改善整體膚質。
「黑鑽終極嫩膚療程」以Fotona StarWalker® 的皮秒、納秒雙脈衝激光技術,結合黑鑽碳粉激光,為肌膚進行「打磨」工序,清除毛孔裡的污垢和老化角質並刺激膠原生長,令毛孔不再明顯可見,肌膚細滑、有彈性。最重要佢有FDA認證,市面上常見的「皮秒激光」儀器,例如Picoway Laser System、Picosure Workstation、Cutera Enlighten
III等,大多只獲FDA認證有效清除某些顏色的紋身以及處理良性色素病變(包括但不限於咖啡牛奶斑、太陽斑、老人斑、痣癦、雀斑、貝克色素瘤)。但呢部Fotona
StarWalker®則獲FDA認證處理多種皮膚問題,包括清除大部分顏色的紋身、清除痣癦、脫除毛髮、治療暗瘡疤痕、處理良性色素病變及良性血管病變(包括但不限於焰色痣、血管擴張、血管瘤、疣、玫瑰痤瘡、靜脈曲張)、凝血和止血、治療皺紋及治療輕度至中度的皮膚炎症等。
治療師會先幫我徹底洗面落妝,以確保皮膚乾淨才進行療程。
療程開始嘅時候治療師會首先將碳粉推在我面上,激光與黑鑽碳粉產生的化學作用能將毛囊裡的污垢、雜質,連同過剩的皮脂一併帶走,清除毛孔的污垢並控制皮脂腺產生過多油脂,從而令毛孔縮小。此外,激光對黑鑽碳粉的加熱效應能刺激肌底膠原纖維母細胞,協助促進膠原蛋白增生,令皮膚看起來更膨潤,毛孔在視覺上亦會進一步縮小。
之後再進行第一步嘅激光程序,療程進行期間會聞到有少少燶燶地嘅味,但係唔會感覺到痛楚
Fotona
StarWalker®的皮納雙脈衝系統利用先進的「光震原理」,在極短時間內將色素打碎。粒子被震碎成粉麈狀態後會被身體代謝及消除,對比激光加熱效應,療程副作用更低,恢復期更短,同時能減少療程次數達到理想的療效。
第二個步驟就係透過激光去增進我嘅骨膠原,治療師好細心一下一下幫我做,整個過程唔單止唔同仲好舒服
Fotona Starwalker® 的1064nm波長受FDA認證有效處理暗瘡印及凹凸不平的疤痕,以及處理輕度至中度的肌膚炎症。Black Diamond 黑鑽終極嫩膚療程將黑鑽碳粉結合Starwalker®的激光,透過將黑鑽碳粉加熱,使其爆破,再而霧化,達到促進肌膚細胞代謝的功效,同時擊退發炎因子,改善整體膚質。
做完之後再做一個保濕面膜,幫皮膚降溫及即時補水。
做完之後覺得皮膚即時乾淨左好多啊,我感覺白淨左,當然要去除斑斑絕對冇可能一次就OK啦,所以keep住每個月做一次就可以keep住皮膚靚有冇斑斑啦
療程後可以即時上妝,只要謹記加强保濕及用上30spf以上防曬就可以,大家如對療程有興趣可參考以下官方網頁或可直接致電查詢啦
TIME TRAVELLER 時 間 光 學 專 家
地址:尖沙咀海防道38-40號中達大廈6樓
電話: 27884998 / 68816662
網址:www.ttuac.com.hk
FACEBOOK:www.facebook.com/ttuaclub
INSTAGRAM:www.instagram.com/ttuaclub
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝TIME TRAVELLER提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言