2019年7月14日 星期日

恢甲清特強灰甲液及防菌3合1噴霧

近排唔知係咪夏天成日出汗,又多戶外活動,除左濕疹發作之外,隻腳仲間中仲會有d痕,有時攪到我著左鞋只係短短2-3個鐘,都已經想除左隻鞋抖下氣,之前去修甲時,美甲師都叫我夏天要多d留意腳部衞生,著涼鞋時盡量避免踏到水,去完沙灘泳池就更加一定要清潔乾淨,因為佢話我知佢有好多客都有灰甲問題,而原來灰甲需要好長時間解決,所以一定要保持個人衛生。
女仔最在意都係因為灰甲會令到外觀唔靚,指甲顏色變得混濁, 呈白、黃、黑褐色,所以萬一真係唔好彩有灰甲嘅情況發生,就要及早解決。 好多人覺得灰甲無咁容易有,但原來真菌能夠通過直接接觸或接觸物件而傳播, 例如公共設施的地板(泳池、足浴店等)、與家人共用指甲銼、 指甲鉗、拖鞋等都有機會被傳染,萬一發覺有灰甲就要盡早治療,因為如果唔理,症狀只會愈來愈嚴重,仲有機會傳染埋自己d健康指甲,甚至傳染埋比屋企人添。呢個恢甲清有TransActive Technology,有效降低酸鹼值(pH),從而抑壓真菌生長,用家唔需要銼甲,產品都可以滲透到患處,唔同市面上其他產品,所以用起上來更方便。
恢甲清特強灰甲液獲臨床驗證,96%使用者可以回復健康指甲,改善指甲變厚變色等問題,特別針對頑固灰甲,幫助久患灰甲未癒嘅人,加上佢有24小時長效保護膜,全日對抗真菌,每日只需使用一次,簡單易用,每天使用前輕輕捲起保護膜即可重新塗上。估唔到使用後可塗上一般指甲油,真係啱晒我呢d貪靚既女士。恢甲清原理係抑制真菌生長,其實我留意到市面上所有灰甲產品,無論咩原理都係教人用到好返為止,所以要到新的健康腳甲全生長,慢慢取代舊的腳甲才算完成。過程有機會達半年或以上,但想完全好返當然要有耐性呢。

雖然我未有灰甲問題,但想好好預防其實都有方法,因為夏天特別多戶外活動,經常去沙灘泳池或者着涼鞋,原來都會好容易感染真菌,如果處理唔好就會好容易產生灰甲或者發炎痕癢,近排我隻腳有時會甩皮同埋痕癢,間中仲有少少發炎情況添,唔想睇醫生淨係比類固醇藥膏,所以我周圍搵方法睇吓有咩可以幫到我......
呢支恢甲清®防菌31噴霧意大利製造,除左可以令到腳步清爽之餘,最緊要可以抗菌,隻腳冇細菌,就算全日去戶外活動着住涼鞋都唔怕隻腳被細菌感染啦。

恢甲清®防菌31噴霧可以同時預防灰甲和足底疣,有效防止真菌及病毒接觸皮膚和指甲,含抑制細菌及真菌生長成分,科研實証,保護長達8小時,獲歐盟核准(CE0546),安全可靠,所以連2歲或上小朋友都可以使用。
噴咀設計方便易用,每日返工之前距離足部大約 20-30cm 輕輕噴上防菌噴霧,味道唔會好大,而且有少少涼涼地嘅感覺。我大概試咗一個星期效果真係幾好,至少覺得隻腳返工全日都比之前清爽,痕癢嘅情況都有改善。
其實唔好等到問題發生左先來補救,雖然屋企人冇呢個問題,但係噴霧可以隔離有害嘅細菌,所以一直都話預防勝於治療,尤其是着涼鞋或者去一啲戶外地方,老公同小朋友都一樣可以用。

除咗用以上產品解決腳甲問題,我覺得注意個人衛生都非常重要,例如要勤修甲,以免細菌或者污糟野入咗指甲入面,如果著涼鞋時唔小心踩到污糟水或者其他唔乾淨嘅東西,要立刻用消毒濕紙巾或者用清水洗乾淨,以免受細菌感染。
我地用左防菌31噴霧,即時為足部建立保護膜,防止真菌及病毒接觸皮膚同埋指甲,而家全家就算著住拖鞋玩足大半日,腳部都再無唔舒服啦!^^
如果大家對以上產品有任何查詢,歡迎去以下官方網址瀏覽  https://www.excilor.com.hk/

產品已於萬寧、屈臣氏、各大藥房有售
最後提提大家如果你或者屋企屬於以下人士,都應該及早使用恢甲清特強灰甲液及防菌31噴霧,用來醫治及預防灰甲出現呢。
-灰甲、疣等患者及其家人
-多體汗
-皮膚容易受破損
-免疫系統減弱 (長者、糖尿病患者等)
-長期因工作而穿著不透氣的鞋襪或經常浸濕皮膚
-經常使用需要赤腳的公共設施,例如: 浴足店、按摩店、美甲店、浴室、更衣室、游泳池等

另外由即日起到指定零售商購買任何一件恢甲清®灰甲護理系列產品,發送收據到Whatsapp 5574 0105,即可獲贈專業不銹鋼趾甲鉗一個,名額有限,送完即止!活動詳情、條款及細則可參考以下網址: https://bit.ly/2XFPt3X
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝恢甲清提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言