2017年4月3日 星期一

超自然水光底妝 @SHISEIDO 智能感應潤澤粉底

我相信大部份OFFICE LADY,都感到其實長期係OFFICE工作,皮膚好容易就會被抽乾水份,以往每隔2小時就要噴下保濕噴霧,否則個妝食完個LUNCH就會溶得7788,不過好開心今次可以體驗SHISEIDO最新智能感應潤澤粉底 Synchro Skin Glow Luminizing Fluid Foundation 質感水凝清新,粉底配合長效補濕配方, 令到肌膚長時間水潤,返工全日都可以KEEP住水凝亮澤既粧容,太正啦!!
智能感應潤澤粉底有10 種色款,可以滿足不同膚色的需求,我就用上Neutral 2,色調感覺較亮白自然。
粉底樽身設計流線型,簡單得黎不失時尚感,泵裝設計,方便使用。
我先將粉底塗於手上比大家睇下質感先,一上手己經感到非常濕潤,因為粉底應用左超卓生物補濕網絡技術,首次加入摩洛哥堅果油及柚籽精華,能預防乾燥造成的脫皮及粧容不勻。每次使用粉底,均能感受柚籽精華的高效修護力量,確保肌膚製造充足天然透明質 酸,提升肌膚自我創水能力。
加上粉底配合埋透明遮瑕複合物及透明色素 EX ,有效改善膚色,修飾瑕疵,與膚色自然同步,實現自然無瑕亮肌。 揉合光感平滑珍珠粉末,能填密粗大毛孔、幼紋 等不平滑處。塗完後見到右邊手上的幼紋同埋藍根,比較左邊手位置明顯減淡左好多,證實遮瑕效果十分理想
急不及待用上面試試效果,見到用之前皮膚粗糙,而且好多暗瘡疤,使用方法好簡單,只要係使用前先搖勻。完成護膚程序後,可簡單以手直接塗抹,由面部中央向外塗開, 於瑕疵部位使用較多分量以作修飾。
感受到粉底好水漾,上面後感覺到好幼滑,而且非常容易推開,我只係簡單用手塗抹,唔需要額外用工具都可以輕易上粧。 粉底仲有防曬 SPF20PA++,在OFFICE內已經足夠防禦紫外線。
粉底專利光感調節粉末及亮肌粉末,可按照肌膚狀態轉變,與肌膚狀態同步,有效地調節光線折射效果,保持零油光不黏膩,而且修飾瑕疵做得非常好,我本身d暗瘡疤用後變得不再明顯,成個妝都好貼服自然 ^^
用左 SHISEIDO全新智能感應潤澤粉底真係長時間都有水光的感覺,佢有長達8 小時水潤效果,返工全日個粧都依然KEEP到,同事仲讚我好似容光煥發左添,真係好鐘意智能感應潤澤粉底比到我一個又貼又自然既水光底粧。
智能感應潤澤粉底 Synchro Skin Glow Luminizing Fluid Foundation
價格: HK$350 / 30ml (全 10 色)
於香港及澳門全線 SHISEIDO 有售
www.shiseido.com.hk/
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝SHISEIDO提供產品體驗。歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.com,  Oh爸媽、24partent駐站bloggerOpenRice

沒有留言:

張貼留言