2017年3月30日 星期四

改善痕癢、濕疹 @金盞花嫩膚屏障霜

香港天氣變幻莫測,時濕時乾,今日20幾度,下星期又得返10幾度。天氣季節轉變除左個人容易病之外,連皮膚都好唔聽話,近排我同小周董濕疹又發作,皮膚又紅又痕。
好彩近期體驗左新西蘭品牌金盞花嫩膚屏障霜,佢可以幫到我地改善左皮膚痕癢、濕疹和其他皮膚問題,最重要係產品達食品級要求,加上100%純天然,完全不使用合成或有害化學物質,全天然而高效舒緩和保護肌膚,小周董用左幾日皮膚真係變返正常狀態,呢個轉季天氣我同小周董d皮膚就靠晒佢啦 ^^
小周董見到枝LOTION即刻好奇心發作,周圍睇下點樣可以開。
哈~但金盞花嫩膚屏障霜有密封設計,第一次使用前要先打開密封膠紙,包裝得咁密實就唔會擔心入面的護膚成份流失啦 ^^
金盞花嫩膚屏障霜成份原來好罕見,產品天然成份內自大巴里爾島,呢度被譽為人間淨土、世外桃源。小島擁有極為罕見的植物,在零污染的大自然裡茁壯成長,更擁有神奇的治療藥效,創製出內外兼用的金盞花嫩膚屏障霜等護膚品。Svens Island的產品更是新西蘭唯一獲得Ecocert100%純天然」認證的食品級護膚品牌,咁天然我當然好放心比小周董使用啦 !
每晚訓覺之前我都一定會幫小周董搽LOTION,但有時如果LOTION唔夠滋潤,小朋友訓到半夜會大喊大叫話:"好痕!",我就要全晚隔2小時幫佢補LOTION,大人細路都無覺好訓。上星期開始使用金盞花嫩膚屏障霜,我搽落小周董手手腳腳位置時,己經感到好滋潤,而且吸收得好快。
手手腳腳我就幫小周董搽,3歲的小朋友做咩都想自己做,所以搽面就會比佢自己來。
小周董搽完面面後,佢話:" 呢枝新LOTION好舒服啊~好滑啊!!!" 哈哈 
小周董試左一星期,每晚搽完金盞花嫩膚屏障霜,整晚小周董都無醒過,證明產品夠晒滋潤同埋仲可以幫到佢止痕添,我作為媽媽見到佢唔會再半夜痕醒,而我亦都可以一覺訓天光,真係開心到不得了~哈哈。
小周董無事,但到我皮膚濕疹發作,我都拎黎用下睇下效果係咪真係咁好先,其實好多人對金盞花嫩膚屏障霜可能未係好了解,所以護膚前,我都做左少少RESEARCH,頭先都講過金盞花嫩膚屏障霜來自於大巴里爾島,呢個島係位於新西蘭離岸60海里的一個島嶼,島上有六成面積已被定為國家公園,使這裡的野生植物在毋須使用除草劑和殺蟲劑的情況下仍能茁壯成長,帶來100%天然純淨的草本成分。而金盞花嫩膚屏障霜就係以野生草本進行提取,再將獲得的植物油加以混合,製作出一系列有效安全的天然身體護理產品。此外, Svens Island 高度尊重植物特性,所有含生物活性的成分的植物均以人手採摘和處理,保證不會傷及生態環境。
所以我用金盞花嫩膚屏障霜時,天然成份無好刺鼻的香氣,但就真係覺得完全刺激皮膚,LOTION亦好容易推開,同埋好快被皮膚吸收。
用後我手指上的痕癢位置真係得到舒緩,用左3日左右又紅又痕的位置己經好快好多,原來產品真係咁有用,對我皮膚有幫助之餘,仲同時是保護小周董幼嬾的肌膚,小周董親自試用後真係有效舒緩乾燥皮膚、鎮靜發紅、濕疹、尿布疹等問題,大家有興趣想了解更多產資訊請瀏覽以下官方網址。
Sven's Island: https://www.facebook.com/svensislandhk/
website:https://svensisland.hk

金盞花嫩膚屏障霜Super sensitive baby cream 
容量: 100毫升
零售價: $238
使用方法只供外用,成人、哺乳中的媽媽、小朋友和嬰兒均可使用
一般皮膚出疹將少量乳霜塗在受影響的皮膚上,每日2-3

歡迎參考以下最新優惠及購買地點。
1/4 - 13/4 

Miracle Manuka $199
Bubba Calm $199
Package: Spot Less + Fresh Face $589
Sven’s Island 其他貨品正價9折
- 45間萬寧藥劑部

5/4 - 13/4 
Miracle Manuka $199
Bubba Calm $199
Package: Spot Less + Fresh Face $589
Sven’s Island 其他貨品正價9折
- 全線AEONBODY
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝品牌提供產品體驗,其他產品試用、出席活動或任何邀稿,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
我其他15個BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言