2017年4月20日 星期四

揀張獨一無二的床褥 @DPM(點.睡眠)活動

香港人生活忙碌,好似我呢D在職媽媽,日頭要返工,放工要照顧小朋友,有時想好好訓一覺都未必係理所當然的事,不過小周董開始大個,夜晚己經少左哭鬧,可以一覺訓天光,理應第二日好精神先啱,但我剛剛相反,成訓醒後都仲係周身酸痛,聽朋友講原來床褥是否適合自己,對睡眠質素有直接影響,訓得唔好,好多病痛就會出來,所以訓覺其實都係健康保養的其中一種,要訓一個好覺,首先要揀一張合適自己的床褥。
早幾日我就去左沙田HomeSquare參與左「點.睡眠」活動,有得抽奬之餘,最重要比我知道點先可以擁有優質睡眠,同埋咩床褥時先最適合我,活動至5月5日你地都一齊去感受下啦 ^^
活動係沙田HomeSquare一入門口就見到,一個好大的位置放滿床褥,而且場地佈置得十分摩登有型添 ^^
【點.睡眠】床褥比併擂台其實等同DPM電腦測量選配床褥服務,不過喺HomeSquare現場就可以一次過測量哂多個品牌同DPM點對點床褥:
1. 參加者隨意從現場多張國際知名品牌的床褥中選擇任何一張與DPM點對點®床褥比較。
2. 由DPM®睡眠顧問利用先進點對點感應系統為參加者在試睡不同床褥時,分析其身體壓力分佈的數據 。
3. 最後,電腦收集各床褥的科學數據,選出最合適參加者的床褥。
4. 如數據分析證實,非DPM點對點床褥為舒適值 "最高",即送你DPM® $5,000現金券一張。
嘩~ DPM咁有信心點對點®床褥一定係舒適值 "最高" ? 哼~我一於要挑戰下佢先。不過講返以前選擇床褥時,其實我都係去返一D大型連鎖店,每張床褥訓返2-3分鐘,FEEL下邊張比較舒服就買個張,但睡眠顧問話我知原來要揀一張合適自己的床褥,就要先了解自己獨一無二的身型,用最先進儀器測量,不應該再單憑感覺選床褥 • 所以我今日參與呢個床褥擂台,一次過可以訓晒DPM點對點床褥同埋市面上4張各大 品牌床褥,可以同時作出比較。
試齊4張非DPM 點對點床褥後,我再揀2張,邊張我覺得最舒服的床褥,另一張與我屋企張床褥差不多感覺的床褥作出終極比較。
DPM® 用上專有點對點® 感應系統,以先進的科技,即時、準確地測量我睡眠時身體每個不同的受壓狀況, 幫我正確選擇匹配的床褥。 
DPM點對點床褥 具備獨有的貼身量製優點,透過點對點感應系統,精確測量我的身形,貼合個人身高、體重或睡眠習慣,因應人體脊椎的自然弧度,為背及腰部帶來精準的分區承托,並為肩部及臀部帶來最大舒壓效果。
電腦分析就絕對呃唔到人,見到我訓舊有床褥時臀部及肩位受壓情度最大。(紅色代表受壓情況嚴重的情況) 見到原來我一直訓緊舊有的床褥令到臀部受壓情度嚴重,難怪我成日起身長期腰痛。
再睇返我訓係DPM點對點床褥時的比較,左邊係訓其他大品牌床褥 時,右邊係訓DPM點對點床褥。見到受壓位置全部由紅色,變回正常情況,我訓上亦都覺得特別舒服。
 無比較都唔知原來一張好的床褥係可以咁舒服,DPM點對點床褥真係可以為自己身體提供最恰當的舒壓及承托,同以往我用開一式一樣的床褥真係有好大分別。
DPM點對點床褥完全度身訂造,同其他品牌相比,電腦分析出來的分數真係差好遠。所以話其實每張床褥都應該係獨一無二,就算一張雙人床褥,DPM都可以為我同老公訂一張完全個人化的DPM點對點床 褥,小朋友大得快,DPM點對點床褥係由不同組件做成,如果小朋友大左,受壓點唔同左只要去DPM分店,再度身訂做過其中一個位置 的造件就可以,唔洗隔2年就要同小朋友換床褥,計返條數其實仲慳左添。
今日 (點.睡眠) 床褥比併擂台雖然輸左,但好開心同在場睡眠顧問傾左好耐,解答左我好多有關於選擇床褥的問題,試過DPM點對點床褥。床褥真心覺得舒服,所以難怪DPM咁有信心稱自己係舒適值 "最高" 的床褥啦。
擂台輸左唔緊要,因為仲可以參加 "你敢試!我敢送!"床褥大抽獎,每期星期送出10張,連續4星期送出總值高達$800,000,如果參與於DPM 分店 或 HomeSquare 「點.睡眠」活動場地的電腦測量選配床褥服務,即可登記參加床褥大抽獎,有機會贏取總值$20,000的點對點床褥!
試完DPM床褥之後我都心大心細想買返一張可以FIT晒自己、老公同小朋友的床褥,現在購買點對點®床褥有65折期間限定優惠之餘,購買後仲可享365天在家輕鬆試睡服務,如果唔滿意仲可以100%保證9折回購,包埋免費送貨收貨,等大家都可以安心購買後回家再慢慢試清楚!
DPM「點.睡眠」活動由即日起至到5月5日星期一至五 上午11時至 下午9時,我過幾日就叫埋老公再去多次, 等佢都感受下DPM點對點床褥的舒適程度,再決定買張比我地自己定買張比仔仔回家試試呢 ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim

感謝DPM邀請出席活動,歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.com,  Oh爸媽、24partent駐站bloggerOpenRice

沒有留言:

張貼留言