2017年3月29日 星期三

頭髮變得貼服柔順 @Kérastase草本炫光系列

 由於我產後脫髮嚴重,雖然近年己經改善左好多,但頭髮脆弱令我更加明白頭髮護理產品的重要,好開心今次可以體驗Kérastase Aura Botanica系列內的草本炫光浴髮乳、 草本炫光護髮露 及 草本炫光精華噴霧。知道Kérastase 一直都係備受國際尊貴髮廊及國際級髮型師推祟及採用,Kérastase全新的Aura Botanica系列蘊含97%天然成分,不含矽氧樹脂、硫酸鹽、防腐劑苯甲酸,有效持久滋養及抗毛躁,用後髮絲更光澤,加上成份天然我當然可以安心使用啦。
草本炫光精華噴霧融入天然活性成份,輕質超細,精華輕易被頭皮及每根頭髮吸收,用完後可以48小時深度持久滋養,72小時防毛躁,我每晚睡前噴數下再按摩頭部,第二朝早洗頭後再噴於髮尾位置,用後個頭都唔會變得笠痴痴,感覺輕盈柔順 ,仲有光澤左添。
至於草本炫光浴髮乳同樣融入天然活性成份,97%天然成分及99%可生物降解配方,溫和有效潔淨為護髮作好準備,有淡淡清香味,朝早洗頭聞到特別醒神。
容易起泡,而且泡沫輕盈,完全無厚重感。
草本炫光護髮露一樣都係融入天然活性成份,97%天然成分及99%可生物降解配方,輕盈配方瞬間吸收,48小時深度持久滋養,防毛躁,洗頭後用上少少份量,過水時己經感到頭髮非常順滑。
 未用之前我d頭髮好乾,毛燥情況嚴重,髮型又扁又塌,髮色暗啞,髮尾位置更加顯得非常粗糙添 =.='''
用左大約十日覺得頭髮一日比一日健康,洗髮後頭髮即時變得貼服柔軟,不易打結仲好容易打理,就算濕髮都感到非常順滑易梳,吹頭後見到頭髮比較之前真係有返光澤,髮尾位置亦見到順滑左好多,所以大家唔好淨係記得面部護膚,其實頭髮健康,要打理一個髮型都容易好多,咁成個LOOK就會更加容光煥發呢 ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim

感謝Kérastase提供產品試用,歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言