2017年3月10日 星期五

超好玩~美贊臣戶外巨型的Messy Play

好興奮啊~ 今日我地終都去左小周董期待左好耐的活動,就係參加左美贊臣係數碼港攪既戶外巨型Messy Play,唔單止小周董開心,我地一家都玩得好投入,真係好開心呢。
一去到會場登記之後,周圍好多哥哥姐姐派波波,小朋友當然開心啦!!
OHH.....小周董好快已經見到Messy Play原生探索屋,嘩~好大架,成間屋內外都畫得,小朋友可以喺白雪雪嘅牆上面盡情畫、盡情玩,望到己經好興奮,真係連我都好想畫埋一份啊~哈!!
小周董換好衫、除埋鞋仔就急不及待速左入去,再問姐姐拎不同顏色的顏料,就GOGOGO...
 初時佢都係用手指小小...小小咁畫,畫下d小直線、小圓形等等...(哈~ 暫時仲係好低調!!)
不過5分鐘過後,佢應該已經明白到Messy Play又點可以太乾淨呢,佢畫左幾分鐘終於都忍唔住,一大隻手放左落d油彩度,大大力周圍掃,哈~見到成個過程佢玩得好投入,可能係其他人眼中佢係亂畫一通,但我知道佢地其實係度發揮緊自己嘅創意。
 小周董越畫越投入,由屋內畫到屋外.....哈哈!!!! 
Messy Play小朋友可以難得地污糟玩樂,我地做父母亦無要求佢要畫d乜,只要佢開心,我地都好願意同佢一齊玩,呢d親子時間真係好難得,過程中大家都玩得好開心。
其實今日活動除左Messy Play原生探索屋仲有好多野玩,好似呢個「小劇場」叫 “Let’s Move” Story Time,d小朋友一邊聽住故事一邊做瑜珈,中間仲加插啲小遊戲。
小周董盡量跟住來做,見到佢笨手笨腳既姿態,真係好好笑啊!!! 呢個活動除左訓練小朋友可以坐定定聽故事外,仲可以加強佢地自我表達能力同手腳協調添,最重要係家長可以同小朋友一齊玩,哈~我都玩到出晒汗啦。
除左聽故仔,我同小周董一齊做左D小手工,一齊整個頂帽,小朋友可以自己親手做,特別有成功感,小周董整完後全日都話要帶住頂帽~哈
仲可以畫花面貓,或者痴紋身貼紙,嘻...我都唔執輸,一齊整個紋身貼紙係手先^^
玩到攰攰地,只要like美贊臣Enfinitas Facebook page,同埋係佢地個page答返條好簡單既問題,就會可以免費有爆谷同棉花糖食~小周董第一次食棉花糖,開心到呢~哈!!! 有得食有得玩~儲齊印仔仲可以換到禮物添,真係好開心呢 !hahaa
走之前我地仲去左睇返上年係PMQInspired by Moms原生探索,呢度show返上次參加左原生探索坊嘅小朋友啲屋仔,我地睇下搵唔搵到小周董作品,哈........上年佢真係純粹亂畫,點會咁靚呢? 嘻~ 當呢間係你架啦~ hahaaaa
今次所有活動都可以即場參與架,活動只有2日,雖然己經完結左,但希望下次再有呢d活動可以比小周董一齊到戶外玩下啦。
美贊臣「Inspired by Moms原生探索遊藝會」活動詳情
日期:31112
時間:上午10時至下午5時正
地點:香港數碼港數碼廣場
費用:全免
預約:所有活動可即場參與,Messy Play原生探索屋」即日起亦接受網上預約
詳情請留意「美贊臣Enfinitas Facebook專頁:www.facebook.com/enfinitashk
#美贊臣 #Enfinitas #InspiredbyMoms #原生探索遊藝會
#原生營養源自母愛 #原生就是與生俱來 #啟發天資 #MessyPlay
#
潮媽必去 #親子週末好去處 #放電好地方 #周圍畫畫畫


沒有留言:

張貼留言