2016年10月5日 星期三

良心價有效果 @Ultra Skin HIFU歐洲國際容貌協會

小朋友有個包包面會比人讚好可愛好CUTE,但今時今日仲有邊個女仔會以包包面而自豪呢? 所以今次好開心可以去到歐洲國際容貌協會的無創拉皮中心,體驗新一代 HIFU 技術,幫我打造出無痕逆轉肌齡,令皮膚即時提升和回復彈性。歐洲國際容貌協有30年歷史,經驗豐富,協會不僅代理歐洲的美容護膚品,仲專為客人提供多元化的皮膚護理服務,服務以醫學美容為主,由專業註冊醫生親自主理,自然有信心保證,所以整個過程我都十分放心。
今次我去歐洲國際容貌協會位置旺角分店,地鐵站行去只需3分鐘,非常方便。每次療程均會安排客人在獨立房間進行,房間亦打理得好乾淨好整潔。
今次我體驗既就係呢部最新一代韓國 Ultra Skin HIFU 高效聚焦超聲波技術
最大優點是無創、不用打針、不用開刀,而且即時見效,效果明顯持久。
• 4.5mm 筋膜層 (SMAS) ~ 激發膠原自生
• 3.0mm 深層真皮層 (Deep Dermis) ~ 緊緻提升
• 1.5mm 淺層真皮層 (Superficial Dermis) ~ 撫平皺紋,收細毛孔
• 13mm 脂肪層 ~ 消脂瘦身
療程開始前美容師首先會幫我搽一層凍膏,再用保鮮紙包住,等耐大約20分鐘,凍膏可以令到皮膚低層冷卻,一陣做HIFU療程時感覺就唔會咁大。
 20分鐘過去HIFU療程正式開始,美容師會厚厚搽一層保濕啫喱,令到皮膚有足夠水份,令到整個HIFU療程效果做得更理想
 韓國呢款Ultra Skin HIFU 高效聚焦超聲波用了最新技術,相比起其他HIFU儀器更見效果,美容師由雙下巴位置開始做起,再做虎紋、萍果肌等位置,做既時候都有少少痺痺地的感覺,但因為凍膏發揮了功效,比起我之前做過一D HIFU療程真係無咁痛,超級怕痛的我都接受到,當然過程中點都會有少少冤下冤下的感覺。
 我有同美容師講我想提升眼部位置,所以美容師特別在我眼眉、眼角同眼袋位置做多幾線,加強眼部提升效果。
 睇下真係做到好貼眼架,除左可以幫助提升眼部輪廓,令到雙眼望落更精神,同時亦有效去除眼部周圍的細紋及幼紋。 
最後再做一個深層保濕MASK,等待20分鐘過去整個HIFU療程就大功告成啦,完成後睇返前後對比照,見到雙下巴位置消失左,眼周圍的細紋減淡左,我最討厭的虎紋經常出賣我的年齡,好開心見到最明顯係虎紋真係減淡左好多,好似即刻年輕左幾歲咁呢~哈哈!!
來個正面見到全面輪廓向上提升,整個面型尖左FIRM左,事後美院師都會提點我記得呢2星期要每日勤力做多D保濕MASK,及一定要搽防晒先好出街。
由於皮膚不停正在更新,美容師話2星期後效果係最靚最明顯,果然2星期後上妝唔再需要打陰影,朋友仲以為我去左打Botox添,原來Ultra Skin HIFU 高效聚焦超聲波真係好WORK,我都強烈推介比身邊朋友,因為現在佢地做緊優惠價只需$3800,己經可以做一個全面HIFU療程,相對其他靠名星效應的美容中心,歐洲國際容貌協會真係以良心價做到一個令人滿意、有效既療程效果。
感謝歐洲國際容貌協會提供療程體驗,大家如有興趣請到以下網址查詢及登記。

http://europe-beauty.com.hk/form2.php
查詢電話: 2191 6800

www.facebook.com/1437ritaandhim

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言