2016年10月11日 星期二

不用食葯,暈車浪/暈船浪恩物。

我家住在地鐵沿線附近, 小周董由出世至現在出街大部份都係坐地鐵(sorry 港鐵先0岩 :p), 所以每次佢坐長程車 (不論的士、小巴、巴士) 都會有暈車浪情況出現, 見到佢次次坐親車出晒冷汗再攬住個膠袋狂嘔, 真係心都痛埋。
上個月我們一家約埋小周董好朋友,齊齊捉住夏天的尾巴去愉景灣玩下, 但要坐車又坐船, 真係好擔心佢暈船浪嘔到個人散晒, 但好朋友介紹下原來市面上一條手帶, 己經可以有效防止暈車浪/暈船浪, 哈~可能我out, 我真係今時今日先知有呢種產品, 我身邊有不少朋友話小朋友坐親校車都嘔, 當我覺得呢個產品真係work, 都推介比身邊d媽媽朋友, 當然個個人體質不同, 效果都唔一樣。
就係呢款手帶,大人版本有幾個顏色可供選擇,除左有成人款,仲有孕婦款可以減輕懷孕嘔吐情況,以及適合小周董使用的小朋友版本。
小朋友款式有3個顏色選擇,我買左盒最型仔的迷彩款式,至於係邊度買? 大家見到盒上貼紙啦,記得要去大間的屈xx或者有葯劑部先有得賣呢。
 其實咩原理會可以防止暈車浪/暈船浪呢,主要就靠手帶入面呢粒珠。
利用呢粒珠壓住手腕上的穴位,而該穴位可以減輕暈車浪/暈船浪的感覺,所以絕無副作用,不含藥物成分,可以幫助有效緩解暈浪症狀有效解除搭車/搭船/搭飛機引起之暈眩,紓緩其它嘔心、暈眩不適及手術後及化療療程引起的噁心,帶上手帶後大約數分鐘後即可產生效果,可重覆使用,亦可水洗,十分方便
迷彩款真係好型仔,小朋友帶左亦唔會有特別大反感,全個船程大約45分鐘,真係無嘔過,無任何不適表現,之後小周董仲帶住佢坐小巴 & 巴士都同樣無事,唔知係因為短程、定心理因素,亦可能產品真係對於小周董好work,所以呢條防暈帶己經變成小周董書包內的隨身物,萬一遇著忽然要坐的士、巴士等飛車,都有個保障,手帶價錢大約$100,無任何副作用亦可以循環再用,直至用到手帶開始鬆,粒珠無法頂住小朋友手腕就要換過一條新了。
『 施暈幫』防暈帶 一組兩只,含收納盒。原價:$112,訂購兩盒或以上【包本地及澳門平郵】
上網找到相關產品facebook專頁,如有興趣可直接向發行商查詢。
https://www.facebook.com/seaband.hk.macau
http://www.sea-band.com/hk/

無暈浪可以開開心心開始我們的愉景灣之旅啦~ yeah! gogogooooo^^
www.facebook.com/1437ritaandhim

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言