2016年10月23日 星期日

同塵螨講Byebye @伊萊克斯Ergorapido® 3合1無線吸塵機

小周董同我一樣都有皮膚同鼻敏感,塵螨就係使我們產生鼻敏感、咳嗽、皮膚痕癢等過敏症。所以我好開心上星期可以參與於Ulferts 歐化傢俬內舉辦的一個對我好有用的全新產品發佈會,就係呢部伊萊克斯Ergorapido® 3合1無線吸塵機,佢直立式設計,外型夠靚夠輕之餘,最重要係可以吸走曬肉眼看不見的塵螨,屋企少左塵螨仔仔同我都可以打少幾個乞嚏。:p
 來自瑞典的伊萊克斯始創人Axel Wenner-Gren 1912 年推出全球首部吸塵機LUX 1,至今己有過百年歷史。伊萊克斯的家電產品以人性化的設計、創新的功能,於2004年首推Ergorapido®二合一無線吸塵機,榮獲德國“RedDot紅點設計大獎”,其後的新產品亦連續幾年獲得不同的國際大獎,所以今次呢部Ergorapido® 3合1無線吸塵機登場,在場吸引左好多傳媒朋友到場,我今次可以參與期中,真係特別覺得榮幸呢~哈 ^^
全新伊萊克斯Ergorapido® 31無線吸塵機,採用時尚輕身的直立式設計,配搭吸力強勁的電動渦輪吸扒及各款小配件,無論是地毯、門窗、書櫃,甚至床褥、枕頭、沙發,都可以輕鬆清潔,我拎過上手真係超級輕身,單手己經可以輕鬆舉起成部吸塵機 ~哈!
為體貼用家需要, 全新Ergorapido®配搭出多款不同功能的配件,專門針對平常難以打掃的位置,讓家居潔淨如新,咁全屋要深層清潔都完全無難度啦。
發佈會現場有MODEL親自示範使用吸塵機,直立式設計方便使用之餘,真係十分輕巧,MODEL咁瘦單手都可以輕鬆吸塵,另外見到吸塵機扒頭備LED燈,任何黑暗角落,灰塵都無所遁形。
 除左可以直立式,亦可以變身成一部手提吸塵機,利用電動渦輪床褥Power吸扒,可以將床褥上全部的污糟野都吸走,呢個功能專為敏感人士而設呢。
發佈會現場播放究竟我地既床上用品上面究竟有幾多塵螨同幾恐怖呢,其實過敏感的元兇,竟然是來自每天使用的床舖,因為塵螨肉眼見唔到,但佢地依賴死皮碎屑為生,喜歡匿藏死皮積聚的地方,例如床褥、枕頭、沙發、地毯、毛公仔等,使我們產生鼻敏感、咳嗽、皮膚痕癢等過敏症。Ergorapido®配備Bed Pro Power電動渦輪吸扒,內置UV紫外燈,吸力強大,其SLG測試結果顯示床上清潔表現NO.1*,亦獲英國防敏協會”Seal of Approval ”認證,能將床褥和被鋪上的致敏源一網打盡!
工作人員即場將一d白色粉末倒至床褥上, MODEL輕易一吸己經吸走晒,UMM....不好好似無乜特別, MODEL試下將床單蓋住床褥, 竟然都可以將床單下的粉末, 全部吸乾淨,證明Ergorapido® 有效吸走床單及床褥內部的塵螨,好厲害啊。
除左有專吸塵螨的電動渦輪床褥Power吸扒,仲有好多配件,包括:
傢俱吸嘴: 清潔沙發、窗簾、汽車座位等
特長30cm窄縫吸嘴: 清潔狹窄的縫隙如傢俱之間、廚櫃底等
特長70cm軟喉: 清潔車廂或家中難以觸及的角落
小毛刷助理: 輕鬆清潔書架、電視槽、冷氣槽等狹窄角落
窄縫吸嘴: 清潔窗縫等微細位置
 新改良的Ergorapido®渦輪鋰電科技,提供更大的電力支援,使用時間長達45分鐘,摩打動力提升近30% ! 其渦輪摩打系統,在硬質地板上的集塵量高達98%,為市面直立式吸塵機最高配搭電動滾刷吸頭,便能有效將地毯上所有粉塵碎屑拍打離地並瞬速吸入,達到深層清潔效果,配合180度靈活操作設計,讓用家在清潔時更得心應手。現場有個小比賽,就係將Ergorapido®同其他同類型直立式吸塵機作比較, 睇下邊個可以最快將地下d粉末清潔乾淨,結果當然Ergorapido® 3合1無線吸塵機大熱勝出啦。
 最後一個功能亦都係我覺得非常好的一個功能,平時我地用吸塵機吸頭髮或灰塵,吸塵機的機頭經常會有頭髮纏住,要清潔實在好麻煩,但Ergorapido® 3合1無線吸塵機有一個簡易滾軸清潔設計,只需輕踩5秒,纏繞於滾軸上的毛髮會自動切斷並吸入塵箱,呢個功能真係聽到我同主持人都 O晒咀,非常驚喜,真係一個好細心的設計,值得大讚呢。
伊萊克斯Ergorapido® 31無線吸塵機
酒紅色 Burgundy Red 建議零售價: $3,698
瑰麗金 Luxury Rose 建議零售價: $3,698
心動不如行動,我都將伊萊克斯Ergorapido® 31無線吸塵機拎回家慢慢體驗,遲D再同大家分享我係屋企既使用情況,而大家如果有興趣20161021日至1227日,凡於歐化傢俬購物滿$10,000,即可以體驗價$3,198選購全新Electrolux Bed Pro Power ZB3233B型號吸塵機 (原價$3,998)。同步歐化傢俬將舉行Annual Sales,優惠低至5,讓你盡享雙重優惠呢!^^

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言