2016年8月30日 星期二

改善腸道健康+升免疫力 @Culturelle益生菌

 呢個小朋友拎住乜野個樣咁疑惑? 佢見到盒上面有d生果, 又有好多英文字, 佢淨係識NO.1, 但究竟乜野NO.1呢? 佢望左幾十秒後終於忍住問媽媽: 呢盒咩黎架?
 嘻~ 呢盒咪就係0係美國好出名, 多年黎都係美國銷量第一, 美國兒科醫生都推薦既第一品牌Culturelle兒童益生菌咀嚼片, HIMHIM可以食右邊呢款兒童益生菌咀嚼片, 而媽媽就食左邊呢款成人益生菌膠囊, 佢地同樣都可以幫助改善腸道健康, 提升免疫力架
唔........我講咁多HIMHIM好似都唔係好明白呢盒究竟係乜黎喎!! 咁...咁我簡單D啦...!
HIMHIM啊~ 呢盒其實係...."糖"!!!
哈哈~睇下呢個小朋友知道有糖食即刻幾開心,  但媽媽都係比較小心, HIMHIM之前都有食過維他命C, DHA, 魚肝油, 但益生菌就真係未試過, 所以比HIMHIM食之前, 我都要少少時間上網睇下益生菌既資料, 睇下係咪真係適合HIMHIM食先。所以.....HIMHIM請你去沖涼先, 媽媽做少少功課, 等你沖完涼先比你食下 ^^
 因為從未服用過益生菌, 連益生菌係乜東東我都唔知? 原來益生菌係一種在腸道、消化系統的活性微生物,而Culturelle 所含的益生菌是鼠李糖乳桿菌(LGG)較其他的益生菌耐酸性高, 活性好, 不怕經過「胃酸」後會失去活性。而且鼠李糖乳桿菌是世界上臨床研究最多的益生菌,同埋證明左全年齡都適合服用,Culturelle兒童益生菌咀嚼片成份全部都好溫和,服用後對身體有益,加上係美國大品牌,所以我好有信心比HIMIM服用。一盒 Culturelle兒童益生菌咀嚼片有30粒, 每粒含有50憶有效益生菌,  配合埋莓口味, 令到小朋友好容易就會愛上。
 HIMHIM差不多3Y, 可以服用兒童益生菌咀嚼片, 如果細過3歲既小朋友就建議服用即溶沖劑, 就較安全亦較易入口呢。
 一日一粒, 味道酸酸甜甜, HIMHIM一食愛上, 食完仲即刻想開第2粒食, 哈!!明天再食過啦~乖!!
唔知係咪第1次食特別見效, 平時HIMHIM 1-2日先去一次便便, D便便多數都較為硬身,  但食完益生菌第2日竟然一日內便便左2次, 仲要係靚既軟身便便, 之前成日迫佢食菜, 攪到我好頭痕, 現在食1粒糖就輕鬆解決便便問題, 真係太好啦, 再睇清楚原來Culturelle 益生菌仲有好多其他好處:
-助提高兒童機體免疫力,促進營養吸收
-有助於減少肚子疼,嬰兒腸絞痛
-幫助緩解濕疹和過敏現象
-有助於改善便秘,消化能力及治療腹瀉作用
-服用藥物(例如抗生素)之後有助於體內補充好的細菌
見到HIMHIM食完後效果咁好, 我第二日都即刻服用Culturelle成人益生菌膠囊提高免疫型), 大人其實同小朋友一樣, 都係一日一粒, 膠囊只要用水吞下就可以, 簡單方便, 成人版益生菌膠囊1粒入面,己經有150億嘅LGG益生菌,想知150即係幾多? 我上左Culturelle FB專頁COPY左下面呢張比較圖, 比大家參考下, 咁就簡單知清楚食一粒等如食左1條小黃瓜 ? Woow...太厲害啦!!
小朋友要注重腸部健康, 其實我地大人更加需要, 因為我地成日食埋好多副食品, 咩午餐肉, 腸仔, 公仔面等等, 加上香港人又習慣夜訓, 對肝唔好對腸道都好容易有損害, 所以一日一粒Culturelle成人益生菌膠囊幫助改善腸道健康, 仲可以提高免疫力添, 真係一舉兩得呢!!
最後提提大家除左每日一粒Culturelle益生菌, 每日都要飲足8杯水, 多菜少肉, 早睡早起咁就大人小朋友全日都可以精精神神, 大家身體健康最重要呢!!  Culturelle益生菌產品於萬寧有售, 如有任何查詢可登入以下康萃樂益生菌 Culturelle香港FACEBOOK專頁:
www.facebook.com/culturellehongkong
www.facebook.com/1437ritaandhim

感謝香港Culturelle益生菌提供產品體驗。
歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言