2016年8月11日 星期四

瘦面緊緻即時見效 @Glorwe TRF射頻膠原強效緊緻療程

包包面一直都係我標誌, 但細個時包包面都免強可以話可愛, 但年紀大左, 包包面除左上鏡迫爆鏡頭外, 最困擾就係地心吸力令到面部比同年齡較易鬆弛, 令到面珠位向下, 虎紋亦越來越嚴重, 今次好開心可以體驗到Glorwe最新推出的TRF射頻膠原強效緊緻療程, 有效改善虎紋~眼紋~頸紋~面部及頸部鬆馳~毛孔粗大等各大問題, 做完後效果非常明顯, 即刻同大家分享下 ^^
 Glorwe位於銅鑼灣黃金地段位置非常易搵, 上到去環境好乾淨好光猛地方仲好大, 客人每次去都會安排獨立房間進行療程, 首先治療師會先替我落妝及洗面去除角質層。
 因為TRF 射頻機會較深入皮膚底層, 所以會先塗上杏仁油,  確保面部有足夠滋潤。
 呢部就係2015年年尾新出擁有美國FDA認證的Accent(Tenor) RF 射頻機, 醫學微波緊膚科技突破性技術有效將能量深入底層真皮讓皮膚在無痛的情況下﹐達到緊膚效果。效果明顯及療程無痛,  Accent(Tenor)醫學微波緊膚科技利用專利設計的探頭﹐發出較高頻率的電磁波(40 MHz﹐每秒4000萬次)。療程中﹐治療範圍的皮膚深層組織中的水分子會因探頭發出的電磁波快速旋轉振盪從而產生熱能。當膠原蛋白受熱會產生收縮反應﹐達致即時緊膚效果。此外﹐纖維細胞受到刺激製造更多的膠原蛋白。膠原蛋白的更新和增生﹐有效解決皮膚衰老、面部鬆馳、黑眼圈等問題。
療程開始先用第1個頭UNIPOLAR加熱底層肌膚, 一開始感覺唔會好熱, 但慢慢會感覺到皮膚由內至外越來會越熱,直至皮膚底層達40度, 目的為左刺激骨膠原增生,  雖然聽落40度好高溫, 但我覺都只係感受熱力而過程唔會有痛的感覺。
 每做好一陣子治療師都會用指定溫度計, 探測我皮膚的溫度, 避免令到我皮膚過度加熱而做到傷害, 所以令我好放心。
完成一邊面見到左邊面雖然紅左少少, 但同右邊面比較整個蘋果肌位置向上提升左, 連眼部位置都有向上提升, 果然提拉效果真係做得好好。
 之後治療師會再用第2個頭BIPOLAR, 用來提升肌膚, 撫平細紋, 收緊面部輪廓, 因為我包包面嚴重, 所以治療師好好, 特別針對我的面珠同雙下扒位置做多DD時間, 令到整個提升緊緻效果更明顯。
 做完塊面有少少微熱及泛紅, 但見到其實唔算嚴重, 隔左一陣己經退紅了。
 最後做埋個舒緩保濕面膜, 等待20分鐘後就大功告成啦。
 睇番前後對比照, 真係成個面型緊緻左, 蘋果肌向上提升左, 虎紋都淡左, 連下巴位置都尖左好多, 原來TRF射頻膠原強效緊緻療程效果真係咁明顯, 效果仲係即時見到添。
GlorweTRF射頻膠原強效緊緻療程優惠如下:
單次眼部:HKD1,320

單次全面: HKD3,250
單次頸部: HKD1,520
做完療程當然要執反自己個樣啦, 一大張梳妝枱比我化妝整頭, 真係滿意今次療程效果。大家如果都想好似我咁體驗咁有信心保證既療程, 現在我既讀者可以以HKD688的優惠價錢試做一次 TRF射頻膠原強效緊緻療程(眼部/全面/頸部), 有興趣請致電Glorwe 2110 5828 / 2110 5853或參考官方網址 http://www.glorwe.com.hk/tc
感謝Glorwe提供療程體驗, 療程效果因人而異, 如有任何查詢請直接聯絡美容中心
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言