2016年9月6日 星期二

幫助膠原自生 @Olay Super Cream

近期大熱的Olay   Regenerist新生高效緊緻護膚霜(Super Cream)效果可以超越15款專櫃面霜,  加上價錢相對大眾化, 好多朋友都話好想試, 今次好開心親身體驗到, 仲知道Super Cream注入比黃金矜貴310倍的Penta-peptide, Penta-peptide促進肌膚膠原自生  對於我呢d 30+女性膠原對我地真係好重要, 因為膠原流失或膠原蛋白不足, 會令皮膚缺乏彈性並產生皺紋,  Super Cream有效促進膠原自我增生, 全面打造充盈彈滑肌, 功效咁好即刻試下, 同大家慢慢分享先^^

一打開個盒見到深紅色樽身設計, 感覺好高貴呢! 打開銀色蓋, 再有一個白色cover, 護膚品保存新鮮, 護膚成份先不會容易流失.
Super cream質感軟厚身 , 霜狀豐潤質地, 感覺絲質柔滑, 另外佢有獨特既水包油配方, 令皮膚極易吸收
搽上手上感覺好滋潤, 按摩幾下己經好快吸收, 因為Super cream內有『地中海黃金』之稱的Olivem橄欖精華萃取物, 有效深層滲透, 加速發揮吸收作用, 利用微分子超深滲透科技,接觸肌膚瞬間釋放, 護膚成分蘊含豐富Aminopeptide胺基酸肽複合物,促進肌膚再生,強化肌膚保水屏障,減少膠源蛋白流失
 左右手對比下, 搽左Super cream的手左明顯有光澤, 較白滑, 右手相對較暗啞同乾紋亦較明顯呢
Super cream有一陣陣清香, 仲添加Penta Peptide、維他命B3Lyslatine黃花胡前提取物和Olivem橄欖萃取,從肌膚底層的修護入手,持續製造膠原蛋白、抗氧化,有效地延緩肌膚衰老跡象出現,   Penta Peptide:蘊含高濃度胺基酸,是膠原蛋白合成啟動器,價值比黃金更矜貴310倍,當其進入肌膚表層後,Penta Peptide將啟動纖維母細胞,有效溫和地促進膠原蛋白自我增生,讓自己生的膠原撫平皺紋,雕塑亮澤緊緻的輪廓,  維他命B3:具有細滑明淨肌膚的作用,促進細胞新陳代謝,抑斑淡印、細緻毛孔,綻放澄淨光采  
 每次取適量Super cream均勻塗抹於臉部及頸部,輕柔按摩有助吸收。我塗上大約一個1蚊分量的super cream足夠塗勻我半邊面
我會加以少少按摩動作令到佢更容易吸收, 向上推仲可以加強緊緻效果添, 按摩不到一分鐘Super cream己經完全吸收, 輕輕拍打, 感覺到面部彈性即時提升左
Olay Super Cream緊緻、抗皺、彈性的功效,用後第二日感到皮膚滋潤,化妝仲覺得貼妝好多,14天回復「緊.潤.彈」努力用上4周可以有效減少膠源蛋白流失,用完一樽有望年輕10年, 嘩~年輕既肌膚原來係可以搵反架!!嘻,大家齊齊加油啊 ^^


Olay Super Cream新生高效緊緻護膚霜
建議零售價:50g        HKD 239.9
發售地點:萬寧及屈臣氏等有售
www.facebook.com/1437ritaandhim

感謝OLAY提供產品體驗。
歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言