2016年8月18日 星期四

無懼素顏 @韓式駐顏粉底

夏天好似差不多去到尾聲, 好多朋友都話約去海灘, 但我一個殘樣素顏怕嚇親朋友>.<... 又無理由化行妝去沙灘架嘛=.=... 所以一次都無去過。嘻, 唔知係咪好多人都好似我咁唸呢? 但近排終於有方法可以令我地無懼素顏啦, 好開心上星期去左體驗近期大熱的管式美容全天然韓式駐顏粉底, 初初都擔心駐入粉底落皮膚底層會唔會唔係咁好, 但原來駐顏粉底主要成分是透明質酸及天然植物顏料, 100%安全有效, 做完後真係即時白淨左, 以後就算素顏都無有怕啦 ^^
管式美容做韓式駐顏粉底療程時用的產品全部都係韓國原裝正貨, 信心保證, 做駐顏粉底前使用Mesowhite Booster 加強版美白精華,可以加強效果及可以KEEP得更持久。
駐顏粉底並不是日常使用的粉底液🏼而是一種美白精華,主要成分是透明質酸及天然植物顏料,將濃縮的美白護膚精華導入皮層下 ,能快速有效地改善皮膚,能令皮膚好似搽左粉底咁白嫩,有效遮蓋毛孔、斑點、疤痕等。10天做一次,每次一樽,一次可維持半個月,做完不需要化妝,皮膚也像化了妝一樣白嫩­光澤。
配合MTS 微注技術一併使用,利用電動微針導入原理,將不含任何重金屬、純天然粉底導入真皮層,刺激骨膠原增生,而不會破壞皮膚表皮層,從而喚醒及提升肌膚的再­生功能。微針療法有助淡化皺紋及色斑,改善皮膚質感,調勻膚色及增加皮膚彈性,回復青春。
開始進行駐顏粉底時, 美容師會先洗乾淨塊面先, 之後會用上Mesowhite Booster 加強版美白精華, 用微針導入精華, 先由頸部位置做起, 感覺有少少吉吉地, 但唔會有太痛既感覺, Mesowhite Booster 加強版美白精華係可以加強皮膚保濕度, 有效美白及收細毛孔。
主菜來了, 美容師為我先搽上駐顏粉底液, 因為好多朋友問我, 所以再講多次, 粉底液只係一種美白植物精華,主要成分係透明質酸及天然植物顏料,其實只係將濃縮的美白護膚精華導入皮層下, 令到皮膚即時顯白, 感覺就好似搽左粉底一樣, 所以唔好誤會將顏料導入皮膚, 絕對唔會傷害皮膚之餘, 仲可以改變皮膚質素添。
微針會根據每個客人面部反應, 換不同的針頭, 的確係有少少感覺, 但唔會特別難受同有好大的痛楚, 我咁怕痛都無面容樓曲就知ok無問題呢。^^
整個導入過程大約20分鐘左右, 最後美容師會係我毛孔較粗大的位置, 例如鼻頭同下巴位置, 再特別做多幾下, 做完後皮膚會有少少微紅, 但屬正常反應, 隔一陣就退紅。
 抺左面忍唔住影下相睇下前後分別, 見到暗瘡印位置明顯減淡左好多, 面色都較之前白淨左幾度, 真係好似搽左粉底咁有返光澤。
最後做埋個保濕舒緩面膜, 就大功告成啦。見到前後對比照, 膚色明顯均勻左, 白淨左好多, 暗瘡印同幼紋都減淡左, 最開心係連毛孔都細左好多, 面上有返光澤, 以後唔洗再擔心素顏嚇親街坊, 我可以用最佳狀態迎接下個月既第一個boat trip啦, Yeah!! ^^
P.S. :做完韓式駐顏粉底後, 記得要勤力做保濕及必須搽足夠防晒先好出街啊!!
有興趣朋友, 可以用以下優惠價試用全天然韓式駐顏粉底,以我所知由於真係好HIT, 所以BOOKING都好多, 如果有興趣既朋友真係要快BOOK啦, 去呢個網址預約啦。
http://www.kansbeauty.com/#!mesowhite/tb1e3

$580 試做-Mesowhite 駐顏粉底 Plus Booster+ MTS
感謝菅式美容提供療程體驗, 療程效果因人而異, 如有任何查詢請直接聯絡美容中心
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言