2016年6月9日 星期四

找回我的骨膠原 @New Beauty eLase IR膠原再生療程

近年經常聽到人講膠原再生,其實踏入25歲後,身體膠原每分每秒都在流失,或許從表面看,沒有明顯徵狀,但其實肌膚底層已逐漸老化,更何況我呢d 過左3字頭既女子,就一定要急急處理膠原問題呢,我上星期就去左New Beauty美容中心體驗eLase IR膠原再生療程,努力找回我的骨膠原先 ^^
 美容中心設於朗豪坊分店,一出電梯就見到超大的Lobby,地方夠晒寛敝、簡約裝修入到去己經覺得好舒服。
 做療程之前首先會替我做皮膚分析,看看我的皮膚底層有咩問題,再建議最適合既療程給客人。
皮膚分析儀器會顯示到我的皮膚底層狀況,色素問題等。雖然我皮膚面上暫時未有雀斑,但原來色素己經在底層出現,加上我皮膚長期缺水,T字位經常出油,面上會有乾紋幼紋出現,所以eLase IR膠原再生療程幫我重建膠原,先可以徹底改善我肌膚的問題。

今次呢部Elase IR儀器原來做到脫毛同嫩膚,係New Beauty皇牌療程,療程可以改善我微衰老問題,其實唔洗聽到衰老好似好驚,或者覺得唔關自己事,因為微衰老都有分唔同程度,了解自己情況再決定應該點改善自己皮膚先係最重要。
輕微「微衰老」黑眼圈、毛孔粗大、油光、乾紋

明顯「微衰老」暗啞、皮膚輕微下垂、表情紋、眼袋、黑眼圈、毛孔粗大

嚴重「微衰老」皺紋、皮膚鬆弛、乾燥、眼袋、欠缺彈性、毛孔粗大

呢部就係今次eLase IR膠原再生療程用的儀器,可以改善皺紋、皮膚鬆弛、乾燥、眼袋、欠缺彈性、毛孔粗大等。突破性的eLase IR為你重拾幼嫩雞蛋肌,觸發膠原自我再生力量,重建彈力網絡,能量可深入真皮層,有效擊退皺紋、眼紋、頸紋、暗瘡印、橙皮紋問題,肌膚立刻變得光滑無紋,健康飽滿、釋放前所未有的年輕光采。
一開始美容師先為我洗面~ 美容師手勢非常好,洗面過程已經十分舒服。
 清潔過後療程正式開始,美容師會替我塗上超強保濕啫喱,先用儀器用左半邊面先,之後再做另外半邊面,過程中完全唔會有痛的感覺,只係有少少一下一下彈彈下的感覺。
療程處理晒全面的肌膚問題,包括: 面頰、額位、眼紋眼袋位置、鼻頭等位置、全面覆蓋更見效果,如果那個部份特別需要改善,美容師會特別在該位置打多幾下,整個過程大約15-20分鐘。
可能我皮膚較薄同易敏感,做完之後見到會有少少微紅,但美容師話係正常情況,唔需要太過擔心。
 之後做一個保濕蘆薈水份面膜,等待20-30分鐘,期間感覺涼涼地...好舒服,舒服到我要訓著了.....ZzzZzz...
 做完面膜美容師再替我清潔皮膚,我拎起相機影一張自拍照時,見到泛紅位置己經全退,但真心嚇左自己一跳,係見到自己D皮膚變得非常白滑, 平時做完facial都會特別白淨, 但我從未試過有呢種白裡透紅既感覺。
再Close up睇真d,毛孔細左好多,最開心係面型Firm左,整個面型向上提升,變得好緊緻,除左重建膠原估唔到連包包面都可以改善,太神奇了,呢個效果實在令我一試就愛上呢。^^
如果大家都有興趣體驗呢個療程既神奇效果,現在有機會啦~ 只要去以下網址登記就可以免費體驗eLase IR膠原再生療程一次,立即登記http://new-beauty.hk/F009A.php
名額有限,快D行動啦!*療程只限18歲以上的新客戶。

#感謝New Beauty提供療程體驗,療程效果因人而異,如有查詢請直接與美容中心聯絡。
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言