2016年6月6日 星期一

親子好物分享 - 透過<冬甩熊>同家中小朋友傾計

電子產品越來越普遍, 見到好多小朋友三幾歲己經機不離手, 可能好多家長覺得無問題, 但我始終覺得可免則免啦, 我寧願佢玩下公仔、車仔、睇下書畫下圖畫,總好過成日拎住電話, 對得電子器材的螢光幕對眼睛始終唔係咁好。當然我亦有朋友就話我怪獸家長上身, 話我唔比HIMHIM接觸電子產品, 學野可能無其他小朋友咁快, 不過SO FAR我又覺得都OK啊, 我地長期播D KIDS SONG比HIMHIM聽, 佢現在對英文好有興趣, 對音樂又特別敏感, 一聽到歌仔就會自然地拍拍手、跳跳舞! ^^
上星期我地一家獲邀參加樂童網Letane.com <樂童冬甩熊簡介會>, 知道呢隻冬甩熊加入左d新科技, 好期待睇下有幾好玩! 我地準時去到會場, HIMHIM一見到隻冬甩熊即刻好興奮大叫:"嘩~ BEAR BEAR啊!!" 之後係咁搶住瘋狂地啜隻BEAR...(唔知隻冬甩熊係咪女仔黎呢? ) Hahahaaa
簡介會未開始, 望下份資料睇下先, 原來冬甩熊係以嶄新的技術把玩具熊和手提連接起來。小朋友可以使用冬甩熊錄製語言短訊,並發送到父母的手機。透過指定的手機應用程式,父母可以收聽並且回應。家庭聊天群組最多可加入20人,令長輩及其他親友都可以與小朋友互動,見證兒童成長的寶貴時刻。冬甩熊更可播放內置過百首的有聲書及兒歌,培養兒童對英語及國語的興趣。冬甩熊令小朋友能享受科技玩意之餘,又不用長時間對著電子器材的螢光幕。
 大會好細心, 等候期間有好多姐姐拎D汽球同HIMIM玩, 又有哥哥送上飲品比HIMHIM (有人今日發達囉 ^^)
最開心原來有個遊戲室, HIMHIM可以同其他小朋友仲有好多哥哥姐姐一齊玩玩具。玩完仲有茶點時間, 有好多冬甩熊耳仔啊~ HAHAAAA (好多冬甩食啊, yummy ^^)
HIMHIM玩得不知幾開心~差D唔捨得走!! 嘻嘻
 簡介會差不多開始啦~ 今次爸HIM爸難得陪我地出席EVENT, HIMHIM同我都好開心, 嘻!!
簡介會開始啦~首先2位負責人講下樂童網Letane,係Toypify旗下率先推出的社交商務平台,集親子資訊分享及玩具購物平台於一身,並透過網址及手機應用程式為香港的家長及小朋友提供服務。樂童網Letane帶來全港首隻兒童通訊玩偶,亦貫切以玩具結合科技和社交的願境。除左簡介下呢隻咁可愛既樂童冬甩熊比我地之外, 仲簡單介紹下點樣透過電話APP同隻冬甩熊連線, 等我呢D在職媽媽, 可以透過<冬甩熊>同家中小朋友傾計。
 講得幾詳盡都不如親身試玩下啦~ HIMHIM忍唔住想快D玩隻冬甩熊啦~我要我要!!!!!!!!
 冬甩熊有錄音都接收信息功能, 仲可以玩變聲添~ 好得意啊!!!
多謝樂童冬甩熊邀請, 仲有見到咁多BLOGGER媽媽, HIMHIM同HIM媽今日都好開心啊^^
大會非常貼心, 送上冬甩熊比HIMHIM回家慢慢玩, HIMHIM回家第一時間就叫住要同冬甩熊玩
 每盒都會附送一條USB充電線
 冬甩熊背後有一個開關制及充電位置, 每次充電冬甩熊都會同你講: <充電中>, 充滿電佢又會同你講: <我己經充滿啦> 嘻, 好得意!!!
 第一次SET UP 其實根據反火箭位置, 就係使用指引, 跟住佢一路做, STEP BY STEP其實都唔會太難, 如果真係唔明, 可以上YOUTUBE會有段片教反我地點SET UP呢隻冬甩熊^^
SET UP後就會見到冬甩熊程式上原來有好多唔同資訊, 我係公司透過個APP, 可以自己揀D故仔比HIMHIM聽, 亦可以揀不同KIDS SONG比佢聽, 當然最重要, 我可以透過APP錄一個口信, HIMHIM係屋企 就透過隻冬甩熊聽到媽媽把聲, 實在太方便啦!!!
HIMHIM第一次聽到媽媽把聲0係冬甩熊度播出黎, 佢仲以為媽媽化身左冬甩熊添~ 好好笑!!! 之後再揀反幾首佢鐘意聽既歌仔比佢, 佢聽到跳晒舞, 不知幾開心呢。
自此之後冬甩熊就成為左HIMHIM新竉, 無論去邊都話要帶埋冬甩熊一齊, 到夜晚我亦順理成章可以播住D純音樂比HIMHIM訓覺聽, 佢攬實冬甩熊聽住音樂好快就一齊訓lu, 呢個畫面我覺得都幾SWEET呢^^
一隻集學習、親子娛樂於一身的冬甩熊, 我相信好多小朋友都會同HIMHIM一樣好快愛上呢隻可愛BEAR BEAR, 你地如果對冬甩熊想了解更多, 可以參考以下網址啦 ^^

樂童冬甩熊現正於樂童網Letane.com全港獨家發售!
由即日起至6月30日,可以優惠價HK$999購買2隻冬甩熊。
請即到以下網址購買。
http://bit.ly/dount2hkd999
如果想以原價購買一隻冬甩熊,請到以下網址。
http://bit.ly/letanedonut
#感謝樂童網Letane.com產品提供試用。
www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言