2016年6月28日 星期二

BB至大朋友都岩用既產品 @思詩樂

HIMHIM因為由細到大皮膚都唔係咁好, 所以用係佢身上既野我都會特別小心, 思詩樂一直都係我比HIMHIM用開同喜歡的牌子之一, 但原來思詩樂仲有好多其他產品, 今次好開心可以比HIMHIM親身體驗到其中3款產品, 包括:
嬰兒衣物洗衣液(1000ml) 1
嬰兒奶瓶蔬果洗潔液(800ml) 1
嬰兒全身用潔淨泡沫 (500ml) 1
2合1嬰兒洗髮沐浴潔淨泡沫: 一次過給嬰兒潔淨頭髮及身體。植物性配方,屬弱酸性,能保持肌膚的天然酸鹼值。通過皮膚刺激測試,不含色素、香料及礦物油,帶給肌膚最溫和的呵護。
泡沬好細緻, 好幼滑, 最重要配方完全唔會傷害皮膚, HIMHIM呢個年紀成日周圍去, 周圍摸, 一日會洗好多次手仔, 所以唔好睇少洗手液, 我會用嬰兒全身用潔淨泡沫當埋日常洗手液比HIMHIM用, 因為佢係溫和配方先唔會傷害小朋友幼嫩皮膚。
除左洗手用, 洗白白當然都係用佢啦, 沖涼用法亦都係非常簡單, 先用水弄濕小朋友的頭髮及身體, 用潔淨泡沫洗淨全身, 泵裝設計, 小朋友自己都可以吱出黎, 學習自己洗下個肚腩仔、手仔同腳仔等, 之後再用清水沖走泡沫即可。
 嬰兒衣物洗衣液,: 濃縮配方不含磷、螢光劑、香料及色素,絕不刺激皮膚。使用可生物降解之活性介面劑,容易分解。適用於手洗 / 機洗。
 樽背後其實都有寫清楚使用方法, 近排大熱天時, HIMHIM大部份衫仔好多都有D臭汗味, 嬰兒衣物洗衣液有效清洗嬰兒衣物上的污漬及異味
HIMHIM部份貼身衣物, 例如手巾、背巾、、襪仔同底衫等, 我都會選擇用手洗, 思詩樂嬰兒衣物洗衣液無色素、無香料、無螢光劑、無漂白,有效清除嬰兒衣物上的污漬及臭味。
手洗用法 - 3毫升加入5公升水, 配方溫和就算媽媽用手洗衫, 都唔會太傷我對手嘛~ ^^
機身就當然最方便啦~機洗 - 2公升衣量, 加入20毫升
機洗 - 3公升衣量, 加入30毫升
機洗 - 6公升衣量, 加入43毫升
嬰兒奶瓶蔬果洗潔液 (嘻~證明我本身真係一名用家, 洗潔液仲可以配番補充裝, 慳錢又環保。)
● 100%食品用成分製造,安全可靠
● 全植物性配方,溫和不刺激
● 無香料、無着色
樽背後亦有寫清楚用法: 將洗潔液加入清水中,清洗奶瓶及餐具後,再過清水沖洗乾淨。
洗潔液用途好廣, 用黎洗小朋友餐具、奶樽、玩具及蔬果等。但清洗後記得注意要過水清洗用具要至少5秒,蔬果則至少30秒。如以泡浸式過水清洗時,要過水至少2次。清洗蔬果時,洗潔液切勿停留於食物上超過5分鐘。
除左用來洗水果, 我最常就係用佢洗奶樽, 加少少己經有好多泡, 好方便, 當然都係清洗後記得用清水過乾淨啦, 洗潔液真係好好用, 一個月一枝一定走唔甩, 小朋友D野要洗得夠乾淨, 先無咁易有病痛, 媽媽自然安心晒啦 ^^

#感謝esdlife靚太CLUB 及 思詩樂產品提供試用。

www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言