2019年5月6日 星期一

除左塊面,頭皮都要護理 Hair kingdom @Elite Hair Group

 好多朋友都知我生左大小周董後都有甩頭髮的煩惱,呢一年都有用過不少防脫髮洗頭水或精華等等,但原來頭皮同塊面一樣,如果角質層太厚,用咩護膚品都無,所以上星期就去左位於尖沙咀的Hair kingdom體驗頭皮護理, Hair kingdom本身係一間Salon,但今時今日既Salon除左hair cut其實仲有treatment可以一齊做,夠晒方便呢。
其實平時影相唔覺,但實際我頭痛分界線己經非常之闊,生左2個小朋友後甩頭髮的苦...我相信只有媽媽先會明白 >.<
今次做呢個頭皮護理,最主要都係去除頭皮厚厚的角質,髮型師Joshua 好細心講解比我知今個treatment對我有咩好處,同埋一d日常保護頭皮的知識
 Hair kingdom 同以前我去過d salon都幾唔同,佢地唔簡止有雜誌同飲品,仲有一個夾糖果櫃,真係特別開心喎!!
 開始treatment前先用一部頭皮分折機睇下放大我頭皮部份睇清楚,見到原來好多油脂塞住左我頭髮毛囊,所以可能因為都會令到我毛囊生唔到一d強壯頭髮,所以頭皮護理最好一個月做一次,同做facial原理其係一樣。
洗頭後,首先用上毛孔淨化液徹底清潔頭皮,噴咀設計感覺涼涼地幾舒服,髮型師再會按摩頭皮幫助吸收。
之後焗一焗佢...等大約15分鐘
洗頭時髮型師會再按頭部穴位加強效果
之後再用精華,同樣幫助去除頭皮角質及令到毛囊更健康
成個過程其實都好舒服,我不嬲都好鐘意人地按摩個頭,呢個treatment不停都可以享受頭部按摩咁...哈, 真係太舒服啦。
最後再用導入儀將精華打入頭皮底層,呢個有少少微電感覺,但放心絕對唔痛同唔會電親...嘻
做完洗頭後,即時再睇下我頭皮情況,明顯見到頭皮角質無之前咁厚,毛囊側面d污糟野亦乾淨左,當然最理想效果一個月做一次就最好的。
最後吹埋個頭, 大功告成,感覺到頭皮真係乾淨左好多,成個頭再無咁油淋淋,最緊要頭皮健康左咁就唔會再咁容易甩頭髮啦。
Hair kingdom @Elite Hair Group除左頭皮護理,佢既 B5焗油我都好想試,頭皮處理好,頭髮當然唔可以忽視啦,下次一於試埋佢,大家如果都對以上treatment有興趣都可以去Hair kingdom 搵髮型師Joshua 整下個頭啦 ^^
Hair Kingdom 地址:
尖沙咀加連威老道39號太興商業大廈1樓全層
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Hair kingdom 提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言