2019年5月16日 星期四

有請陪月原來真係好大分別

有2個小朋友真係太忙,好多朋友都有問過我陪月的事,但一直未有時間寫blog分享,第1胎生小周董時我無請陪月,以為有工人同埋有媽媽幫手可以攪得掂,點知.....攪得掂BB但我因為缺乏休息,同埋媽媽原來唔識補身,我又以為餵人奶唔可以食補品,結果錯過了黃金補身時間,所以第一胎後我身體的確差左好多,到第二胎發現有細佬後...我連婦科醫生都未搵,就己經周圍問朋友介紹陪月。
朋友介紹下我見過大約6-7個陪月,見工時D問題大約都係問呢D
1)買鎹時間計不計內工時內
2)識唔識按乳線(塞胸)
3)奶樽BB衫是不是負責洗
4)代不代整炒米茶(在醫院喝的)
5)大補放在第幾天開始
6)問下佢泵出來冰奶存放期
7)如果touch wood要取消可否退回大訂
8)有無舊僱主reference
首先請唔請陪月當然睇下自己是否能夠負擔,陪月每星期工作6天,每天工作8小時,每月工作26天,星期一至星期六(逢星期日休息)如要加時就要補錢,如遇上黑雨及8號風球或以上,將會在工作最尾補回一天。人工方面當然各有不同,如果有經驗的陪月每月應該已過$20000,所謂金牌當然會更高呢。
而揀左一個陪月(ANNIE)當然都有經驗,雖然佢唔算咩金牌阿姑,但講野態度有禮,個D所謂金牌陪月有時大大聲要你聽晒佢話,我心唸: 我生完己經好攰,我屋企有個阿媽,仲要多一個阿媽煩我,所以我實在唔願意請個D聲大大的陪月,費事有機會令到我燥底爆發, 話晒對住陪月至少一個月,我覺得最緊要揀一個相處得舒服。ANNIE會照顧我3餐,當中以清淡為主,餸菜內亦會加左D葯材來補身,味道唔會太濃但亦唔會淡而無味。
除左日常湯水幫我補身同谷奶,最重要係我餵人奶初期乳塞得好嚴重,佢每次來都會幫我推乳亦教我買椰菜包住乳房舒緩塞奶情況。最後我成功迫爆左雪櫃,人奶多到要用來比BB沖涼 ^^
好多媽媽唔捨得請陪月,我自己都一樣,但第一胎試過無請,同今胎請左感覺原來真係爭好遠,BB每3個鐘要食一次奶,我地半夜仲要餵奶,朝早陪月一來我就爭取時間訓覺,陪月會全面幫忙煮飯煲湯,同BB餵奶沖涼等工作。
下午茶陪月多數會整D滋補糖水比我,連小周董都要搶住飲。
仲有仲有...我生完先來腳腫,腫到差點鞋都著唔到
陪月會每日替我按摩去腫,雖然時間唔係好長,每日大約半小時按左大約5日就消左腫了,好舒服雖然我好想佢可以幫我按耐D...哈哈! 不過我梗係無出聲,按摩都係出去搵按摩師啦!! 嘻嘻
我用左陪月一個半月,最記得有一次我坐完月出街,ANNIE見有時間就整左餐超豐富大餐比我地一家,有老公至愛糯米飯,小周董至愛無骨釀雞亦......太正啦!!!
有時佢仲會自家整好多甜品比小周董,最後陪月要走最唔捨得ANNIE既就係小周董喇。
我都唔捨得架,因為有陪月我真係放心好多,細佬又食得又訓得,同埋每日訓多至少4個鐘,成個人真係精神好多,所以我真心同各位媽媽講,如果能力許可,生仔可以去政府,慳返D錢用來請陪月,對自己同對BB都會好D。
多左時間休息亦都多左時間同佢2兄弟相處,今次坐月的確舒服得多。
搵到一個好陪月唔多唔少都係要靠朋友,我算好彩搵到ANNIE幫到我,最重要係對BB同小周董都好好,就算己經做完左合約,到左新年佢竟然拎左D糕點比我地食,小周董食得不知幾開心,真心多謝佢。最後都係提醒大家,請陪月之前點都要見下面先,唔好純粹信朋友就OK,見面聽下佢的經驗,我覺得信自己感覺,同佢傾計舒服同埋要感覺佢老實都好重要。希望大家都生產順利,開開心心迎接未來的小寶貝 ^^
僱傭合約資料
聘請陪月員時與她們訂立僱傭合約
** 列印一式兩份正本,一份僱主保存,一份陪月員保存。
** 訂立僱傭合約時,大部份都需要付按金予陪月員,以作預期之用。
** 簽妥合約後,KEEP一份副本,以作存檔。

至於保險或開工利是等都可以自行同陪月相量,我請陪月經驗只有一個,呢度只係同大家開心SHARE我自己的經驗,絕非廣告及沒有任何回佣,大家如有查詢可去我的FB專頁PM我大家一齊開心交流。
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言