2019年5月29日 星期三

再見泛紅肌 @Le dones beauty玫瑰痤瘡療程

其實我面上無乜斑,但就有d暗瘡卬有同好多微絲血管,令到塊面成日都好似唔多乾淨,遇上天氣轉變時微絲血管爆發令到塊面長時間都泛紅,成日比同事笑我好似飲醉酒一樣,上星期去左Le dones beauty睇下佢地可以唔可以幫到我,原來治療師話我呢種情況未必係皮膚敏感,有機會係玫瑰痤瘡,好彩佢地有最新玫瑰痤瘡療程可以幫到我。
Le dones beauty 位於尖沙咀,離mtr都係幾分鐘路程就到,上到去見到地方好大好靚,原來有成3800呎,佢地仲有好多高科技醫學儀器,想改善皮膚任何咩問題都總有一部機可以幫到手。
而今次我體驗的玫瑰痤瘡療程,就可以用上專門對付我呢類問題嘅【excel V激光】及【LUMENIS M22脈衝光】,呢兩部儀器都獲『美國FDA認可』️,有效治療《敏感泛紅》及《玫瑰痤瘡》,治療效果仲有一定保証添。
Le dones beauty有多間獨立房間,治療師先帶我入房落妝洗面,再帶我到另一間房進行皮膚分析。
透過呢部皮膚儀器,清楚見到我皮膚低層的問題,我面上的確有好多微絲血管,見到我在面額上同埋鼻冀兩側就最明顯。其實點分咩係玫瑰痤瘡呢?治療師就話我知玫瑰痤瘡(Rosacea)係由於面部血管異常擴張及活躍,近面部表層產生大量多餘微絲血管,導致面部泛紅,過度充血,患者以30歲以上的女性為主長期充血會導致真皮層組織增生、皮膚變厚,令鼻子變得又大又紅,所以俗稱「酒糟鼻」當血管受到一些外或內在因素影響,例如受陽光照射、進食辛辣食品、受新的護膚品刺激或精神緊張影響,面部血管會異常擴張,誘發玫瑰痤瘡。
其實當發現問題時只要及早解決,就唔會好長手尾,今次就用上呢部最新的CUTERA excel V™藍寶石冷凍激光,佢係經美國食物藥品監督管理局(FDA)認可,有效治療紅血管、青筋及色斑等問題,所以絕對安全可靠。
做療程前來個近鏡比大家睇清楚,見到我塊面不同位置都有d紅血管及青筋等問題,再加上我皮膚比較容易敏感,所以以前比較解決我呢方面的困擾。
但自從CUTERA研發明了【excel V】激光,就可以好安全及有效地治療呢d難題,因為效果好理想所以全球好多皮膚科醫生都推薦呢。
做緊療程的時間需要用眼罩遮住雙眼作出保護,療程進行期間過程其實一d都唔痛,感覺好似用針輕輕一吉,治療師會針對我面上有問題的位置打多幾發,但實際係全面做。
因為始終都係laser facial做完塊面都會比較乾,所以做完後會做返一個保濕舒緩mask,再訓覺一個美容覺就大功告成。
做完後效果即時見到,見到成塊面白淨左,膚色變得均勻,紅血管泛紅位置亦都減淡左,當然要徹底改善就要勤力做多幾次,但一次己經見到明顯效果,證明CUTERA excel V™藍寶石冷凍激光(玫瑰痤瘡療程)真係work呢,做完後仲可以即時化妝去街添。大家如果想了解更多詳情可查閱以下官網預約療程體驗下 https://goo.gl/NJxCGT 
Le dones beauty
地點:九龍尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈15樓B室
WhatsApp : 6979 9019 電話: 3160 8484 
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝 Le dones beauty提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言