2019年5月31日 星期五

夏天要露腿,快速救救我的肌肉小腿。


近排熱左好多,夏天就到了,好多朋友都想襯夏天露露腿,我都唔例外,前面睇我條腿其實算係我全身最瘦既部份,不過前面睇就ok.......
一睇背面就....無眼睇=.= 因為跑步減肥而練成的肌肉小腿,就算個人點瘦呢個問題依然存在,唔通真係無辨法解決? 原來近年已開始流行注射肉毒桿菌在小腿縮小肌肉,令到小腿肌肉位置大大消失,咁就可以幫到好多同我有一樣問題的女性啦。
雖然而家周圍都可以注射不同針劑, 不過我個人係比較保守,始終去搵有經驗醫生進行療程會令到我放心好多。
 醫生會首先幫我畫出小腿肌肉位置,正所謂應減先減,正確畫出肌肉位置令到醫生一陣可以更準備注射足夠劑量的肉毒桿菌。
 左右腳肌肉分佈唔會一樣,所以注射的份量左右亦都會有所分別。
 注射前醫生會先替我敷冰減輕注射時的痛楚。
坊間有好幾個品牌的肉毒桿菌,今次我注射的是來自歐洲的Dysport A型肉毒桿菌素,已經被美國FDA及香港衛生署批准使用於醫學美容用途,大品牌加上由醫生注射自然更有信心,注射過程其實都有少少痛,因為小腿要注射的針數會較多,但為左靚忍呢1分鐘絕對可以接受呢 ^^''
 難得有2位咁有經驗的醫生在場,我梗係詢問下佢地意見,睇下可否幫我年輕返幾年,雖然我唔係明星,但邊個女人唔貪靚,同埋因為年紀開始大,注射針劑的確可以快速改善歲月問題,只要自然唔過份沈迷就無問題,我一直想解決我的國字面型同淚溝問題,今次終於可以體驗到啦。
 注射前難免有D小緊張,但醫生的風趣,加上診所放上柔和的音樂,再加上一個大CUSHION真係令到我輕鬆不少。

醫生先會叫我咬實牙關,再摸下我邊個位置需要注射,醫生話我的咀嚼肌真係算幾大舊,注射後效果2個月後會好明顯

雖然好緊張但一聽到之後會變靚,真係非常期待。
同埋原來打面部唔係好痛咋喎,而且注射時間非常快,打幾下就完成。
至於解決淚溝問題,就注射Restylane瑞然美長效透明質酸來幫我,眼底位置皮膚比較薄,敷冰時間較長少少來減輕痛感。
敷冰後有少少微紅屬於正常反應。
注射時痛感亦比我想像中低,加上醫生熟練的手勢,2下就已經成功注射。

效果即時見到,見到淚溝填充了,對眼望落即時精神左,眼紋亦都淺左,太神奇啦, 一直照鏡望下自己都忍唔住笑左出黎,哈~ 真係好滿意啊。
注射過程其實好快,而且可以即時補妝就走得。
注射後幾天己經見到有明顯分別,淚溝填滿了眼袋同黑眼圈淡左,塊面輪廓V左好多。
而小腿我的大肌肉大約2星期後見到就算企高腳尖,肌肉都無見蹤影。
無左舊肌肉,成對小腿望落更修長,今個夏天我終於可以露腿啦~YEAH!!
www.facebook.com/1437ritaandhim



歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言