2019年5月22日 星期三

做老婆除左要照顧小朋友,仲要照顧好老公 @Swisse 護肝片及男性多元維他命

我身邊d朋友同屋企人都知有一個工作狂老公,日又做夜又做,我幫唔到佢工作唯有照顧佢健康,除左每日有住家靚湯,我仲準備左swisse 護肝排毒片(簡稱swisse 護肝片Swisse 男性多元維他命比佢,用最簡單的方法維持佢的身體健康,咁先可以家庭事業兩兼顧架嘛。
男人有時做野就會忘晒形,細佬上年呢個時候仲要飲夜奶,我起身餵完奶零晨2-3點佢都係做緊野,夜訓其實對肝臟真係唔係幾好,早幾個月見到佢開始個人無乜精神,仲有口氣同面黃等症狀出現,佢都發覺自己健康大不如前,曾經試過跑步同做yoga,但效果唔係幾明顯,個人成日無氣無力基本上做運動都有困難。
Swisse係來自澳洲NO.1 維他命及保食品品牌*,樽上註明係100%原裝進口,信心保證,我自己近年開始服用Swisse女性多元維他命,原來佢地都有出男性多元維他命同埋護肝片,所以一於比老公試試。
圖為:Swisse 護肝片及Swisse男性多元維他命;上附防偽商標。Swisse護肝排毒片全部密封式包裝,安全又衛生,護肝片Liver detox主打成分係選用自西班牙的雅枝竹,每日經長時間的日曬,農夫新鮮採摘而製成的Swisse護肝排毒片。
雅枝竹薊草及薑黃等草本成分,可以有效地幫肝臟排毒,用於保護肝臟,促進化健康與排毒功能,最終改善身體的狀態 ,啱晒我老公呢d熬夜黨。
剛到手Swisse 護肝片,就迫不及待開封給老公去試下。
打開Swisse 護肝片後,是接近草本一樣的顆粒狀。老公服用左Swisse護肝排毒片大約1個星期多d,估唔到已經有明顯效果,佢話個人覺得無咁易攰,就算夜晚應酬飲左酒,第二朝都唔會有宿醉頭暈的感覺,我都見到佢個人氣色好左,同細佬玩完飛飛再騎膞馬都無問題。


其實香港人好多都成日日夜顛倒,老公有時真係為左做野連飯都唔記得食,但肝臟就係反映出日常生活狀態的一面鏡子,生活是否正常個肝其實會話到比你知,當然其實唔止男性,女性都有肝臟問題,例如我地都會鐘意飲返2杯酒,或者食得多頭痛葯同汽水,對肝都唔係幾好,所以一樽Swisse 護肝片 LIVER DETOX我同老公可以一齊服用,我地< 肝淨曬>身體就自然好得多啦,哈!!
老公常常是搭配Swisse 護肝片及Swisse 男性多元維他命一起吃。其實不嬲我都覺得預防勝於治療,除左服用Swisse 護肝片,配合埋Swisse 男性多元維他命,就可以有全面保護,Swisse男性多元維他命 (Men Multivitamin )蘊含超過40 多種維他命、礦物質、自然草本精華及其他營養物質。一粒有多達40種健康功效,支持一位成年男性的營養需要。我老公就係Swisse 護肝片及Swisse男性多元維他命一齊服用,見到佢終於有返動力,打返佢以前不嬲鐘意打的網球,仲有時間教埋小周董玩添,既可以訓練身體亦可以有返多d親子活動時間,小周董都話爸爸近排好似變得後生左...哈哈哈!!


感覺人越大的時候,想要追尋的就更多,如照顧家庭,追尋理想,以致於常常日夜顛倒, 連吃飯也顧不上;肝臟其實就是生活狀態的鏡子;我不應該透支身體的健康,來追求短暫的勝利,而Swisse 就是採用各種天然成分,幫你追求最好。大家如果都想身邊個位男性有一個全面的健康體格,記得提醒佢地要同時服用Swisse 護肝片Liver detox + Swisse男性多元維他命 (Men Multivitamin )啦。

*根據IRI MarketEdge截至2019324日的保健食品及維他命移動年銷售額總數, Swisse對澳洲藥房及日用品店市場及產品之定義計算。
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Swisse 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言