2019年4月30日 星期二

童年只有一個,鼓勵小朋友自由探索 You’re only a kid once

小周董今年就要進入小學interview階段,有好多朋友問我有咩準備,我好誠實回答: " 無!! " 哈哈~ 可能有人唔信亦有人會覺得我太hea,不過我可能屬於樂天派,成日提醒自己唔可以太怪獸每個人童年只有一次,作為父母我想比小朋友多d去試去玩,「You’re only a kid once」我提醒自己小朋友快樂健康先係最重要,我同爸爸無比小周董學任何琴琪書畫,只係自小培養佢閱讀習慣,幸運地佢都鐘意睇書我地亦好珍惜每晚的故事時間,因為係我地在職父母同小朋友最親密的親子時間。
至於平時我地都係以佢興趣出發,同佢多去參與不同的戶外活動,希望佢可以多d探索不同事物...........
小周董試過去摘士多啤梨,或者玩完一d戶外workshop接觸過泥土及沙,回家都會有好多問題,我地會一齊同佢搵書尋找答案。
至於一d長假期我盡量都希望可以帶佢去旅行,喺香港以外地方接觸所有人和事都唔一樣,小朋友係可以細微到見到樹葉上的紋同香港d樹葉都有不同,哈~ 連紋都留意到,媽媽真心佩服。
喺外地小朋友感受世界不同天氣的變化,當然有得玩雪小朋友又點會怕凍呢? 係一個非常開心同難忘的體驗。
我真心覺得小朋友喺香港成長實在太大壓力,做咩都要與人比較,要贏在起跑線,其實我地作為父母,點解唔可以令到小朋友擁有一個開心童年、令佢地贏在快樂線上而感到自豪呢?!
當然每人開心定義都唔一樣,如果一個小朋友係好鐘意學習,佢每天上3堂補習班都係開心,我覺得係好好而絕對無問題的相反如果小朋友明明唔鐘意彈琴、唔鐘意學數,但家長為左要考學校令到小朋友辛苦同唔開心,我就真係覺得好無奈。當然我相信每個父母都只係想為小朋友好,除左想小朋友開心亦都想佢地健康,始終有健康先有精神玩同學習,小周董由細開始飲用美贊臣Enfinitas系列的奶粉,因為入面含有的Lactoferrin(乳鐵蛋白)可以增強免疫力,為小朋友健康打好基礎。
小朋友小d病痛就可以多d出去玩,多d探索作多方面嘗試,父母亦可以從中知道小朋友邊一方面的天資較為優勝,到時可以再加強培養,其實如果可以令到小朋友以玩作為學習,當學習視為娛樂,咁就係最理想啦。
黎緊Enfinitas仲會推出S4系列奶粉,更適合小周董呢d年紀的成長需要,所以我覺得小朋友唔需要刻意介奶,其實佢地長期都需要飲奶,因為除左可以吸收鈣質,奶亦有好多不同營養,係可以幫助佢地有更好發展。大小周董唔算特別叻,但喺我同爸爸心目中,只要佢地開心健康,每次見到佢地面上的笑容,我己經覺得好滿足好感恩,interview就輕鬆面對吧,我相信上天一定會有最好的安排 ^^
#美贊臣Enfinitas #Enfinitas #lactoferrin #乳鐵蛋白  #原生免疫保護  #綻放潛能細活童年  #Enfinitas4號即將登場  #YouAreOnlyAKidOnce
www.facebook.com/1437ritaandhim



歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言