2019年4月11日 星期四

開心兒童游泳班體驗 @史丹福游泳學校

小周董本身唔怕水,但2年前曾經學過游水,遇著老師比較嚴同埋佢未太習慣,結果每次上堂都喊,之後叫佢親佢學游水都SAY NO,隔左2年開始大個仔D,上星期去左體驗下史丹福游泳學校的兒童游泳班, 史丹福有好多分校,其中作為將軍澳街坊的我,揀左位於保良局黃永樹小學,喺正將軍澳MTR pop corn商場附近,地段十分方便,我就陪小周董就一齊去體驗久違了的兒童游泳班
學費已包括埋家長學生入場費,有一個區域專係比家長睇小朋友上堂,最緊要有冷氣開放,就算要等小朋友落堂,1小時都可以舒舒服服地等,之前我地上過一d兒童游泳班在公眾泳池內上堂, 家長入場需自己另外繳入場費,同埋加上公眾泳池始終多人,較易會發生碰撞,呢度有私人泳池上堂,人數有限定唔會太迫,家長更加放心比小朋友去學游水。
史丹福游泳學校特別提供手冊或者網上system,咁樣家長就更加容易去了解子女的進度,每一堂都帶本用冊上堂,老師上堂後會做返紀錄...
手冊上會有列出今堂教左D乜,同小朋友做唔做到有關動作等,家長可以更清楚小朋友學習進度
上堂前小周董都仲好緊張,但呢度D導師真係好好,同埋睇得出好有經驗,小周董今次由教練主管 (sir) 親自教授,佢一開始先同小周董踢踢水熱熱身先
之後先慢慢落水,同佢玩一陣,原來私人泳池上堂真係感覺好好多,有獨立的上課空間,唔會受到其他泳客影響,小周董呢D年紀都係腳可以掂地的淺水區上堂,除左較安全,小朋友亦唔會怕浸親而唔敢落水。
SIR好細心叫小周董吹水....!!! 原來我地以為好簡單的吹水動作,對小朋友來講都未係咁容易掌握,小周董要吹左一陣先識得用細細O型咀吹..., 好好笑 :p>
  吹吹水又踢踢水,見到佢開始好開心同好投入,老師唔會過分強迫小朋友做某d佢地覺得難的動作,其實要佢地學識游水,首先真係要佢地真正愛上泳班,先可以KEEP住上堂。
 最後20分鐘簡直令我非常SURPRISE,余SIR見小周董唔怕水,亦做到好多初級動作,就開始試下教一D有少少難度的泳姿
 小周董好留心聽老師指示,佢放鬆身體試下浮在水面....
 老師協助下再幫佢利用浮板游回池邊,小周董有好大成功感,見到佢超開心,最後5分鐘佢仲試下自己用浮板來回咁游,由2年前好怕水,驚左上游泳堂,而家只係上左一堂就有咁大進步,我真係覺得好神奇,當然我覺得除左因為小周董大個仔左之外,有經驗的老師同有足夠配套的游泳學校的確係十分重要。
小周董上完一堂兒童游泳班己經不停問我幾時可以再上,難怪史丹福游泳學校一直都咁受家長歡迎,除左因為游泳班都係於室內泳池上課,唔會受天氣影響之外,仲因為呢度有好多經驗老師令到小朋友可以愛上游水,同埋佢仲有客戶服務,客戶服務的職員係專門處理關於課堂的行政事務等,老師就專心教授小朋友,好多私人班只會一腳踢,或其他泳會都未必有客戶服務去處理家長查詢,導師要處理家長問題同時教小朋友游水,有時連上堂時間都會變得縮短左,所以朋友問我小朋友學游水邊度好? 我二話不說真心推介史丹福游泳學校
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝史丹福提供活動體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言