2019年4月24日 星期三

唔做孕豬媽,服用美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA輕鬆補充營養

好多人話陀第2胎的媽媽好易肥到隻豬咁,我又剛剛相反喎,第二胎唔算真係重左好多,相反第一胎我足足肥左42lbs....唸起都覺得好誇,究竟點解會咁?
 咪因為陀第一胎既時候,好多人同我講要吸收不同營養比BB,所以不停食食食....一日可以食足5-6餐。

仲要第一胎我超鐘意食甜品,每晚都一定要有甜品落肚先訓得著。結果咪肥到豬一樣。=.=
我知道第一胎咁食法係大錯特錯,其實孕婦只要正常飲食再加上服用孕婦多種維他命同DHA己經足夠。所以第二胎大肚時我就揀左食美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA,因為DHA丸以高純度藻油提煉而成所以無魚腥味,易入口,最緊要每粒Enfinitas媽媽藻油DHA膠囊含200mg DHA,原產地喺加拿大,加上係美贊臣產品,所以絕對有信心保證。一罐足夠服用整整一個月,一分錢一分貨,而家出去餐廳食一餐三文魚扒,分分鐘己經貴過買一樽,所以呢個價格真係算物超所值呢。
       我第二胎飲食比較清淡健康,想食甜品時寧願飲花茶及果汁代替,最緊要我無暴食同刻意食大量肉同魚,因為一粒Enfinitas媽媽藻油DHA同樣都可以令BB吸取到DHA,所以我差不多陀緊8個月時,坐低只見到個頭,其實都唔似一個肥孕婦...((哈哈, 自己讚自己))
其實近年開始好多孕媽媽都知DHA對胎兒係好重要,DHA係對腦部、視網膜及免疫細胞構成的重要成份,衛生署建議孕婦同埋哺乳婦女都需要增加攝取不200毫克的DHA,所以一粒Enfinitas媽媽藻油DHA都己經好足夠,除左DHA外,我仲會去游下水順便吸收下維他命D,同埋做下運動都無咁易慮積脂肪呢。
至於生左之後,我除左坐月期間食補品會較滋補之外,其他餸菜都以清淡為主,餵人奶每日都應該要攝取熱量、蛋白質、葉酸、鈣質、鋅質、維他命A、維他命C、維他命D和奧米加-3脂肪酸 (尤其是DHA),所以除左大肚外,我餵人奶期間都一直keep住服用美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA,咁就可以保證乳汁有足夠DHA同營飬比BB啦。
而家我仲知道美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA做緊優惠,即係聽日起59美贊臣e訂購 https://store.meadjohnson.com.hk 各大零售商 (包括屈臣氏、萬寧、百佳、惠康、HKTVmall) 都做緊75折優惠,快D通知身邊D孕媽媽去掃返幾樽啦 ^^
#唔要做孕豬媽
#美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA 
#專家建議每日200mgDHA
#母乳媽媽準媽媽恩物
#No1信心品牌
#天然檸檬清香
www.facebook.com/1437ritaandhim



歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言