2019年4月25日 星期四

疣關你事,快D處理 @INZPIRE電灼無痕脫疣護理

身為BLOGGER間中可以體驗下FACIAL又可以試好多不同的SKIN CARE,所以雖然己經30+但皮膚都未算太差,不過每次洗面就總係摸到塊面好似好多一點點暗粒,成日以為自己搽D SKIN CARE可能唔啱自己攪到出左油脂粒,但原來我塊面D粒粒唔係油脂粒,而係疣,其實疣係都市人好常見的其中一種皮膚病,多數出喺面上,但如果唔及時處理,就會越來越大,甚至蔓延到其他身體部位,所以疣真係絕對唔可以忽略架,今次好開心可以去到INZPIRE經絡塑形專門店 體驗「電灼無痕脫疣護理」,佢地會以先進脫疣技術及細心專業的治理手法,幫我快捷舒適地無痕脫疣,效果仲即時見到添。 
INZPIRE經絡塑形專門店有2間分店,我就去左銅鑼灣分店,MTR行去5分鐘就到非常方便,上到去見到地方闊落又光猛,仲有好多靚畫擺設,裝修好有格調。
 房間好大好乾淨,我仲發現到有一間房間可以見到維港添啊...好靚啊 ^^
正式開始電灼無痕脫疣護理,治療師先落我落妝洗面,INZPIRE的脫疣專員均受過一系列專業培訓,每一位都經驗豐富。療程前佢仲好細心講比我聽疣的成因及狀況,脫疣後仲會幫我制定一個對我至有效的脫後護理及皮膚保養建議。
 洗完面後素顏示人,治療師話我皮膚質素其實唔差,但面的確有大約十幾粒不同大小的疣。
 第一個步驟係面部舒緩,可以放鬆皮膚減輕療程感覺
 治療師細心地指出我d疣的位置,再利用電灼脫疣,佢地既高科技電灼脫疣,有別於激光類高能量儀器,電灼無痕脫疣對面部創傷極低,而且回復期較短,療程後唔會影響日常生活,同時免卻留疤痕的憂慮
INZPIRE脫疣專員的專業技術真係好好,眼明手快地好快將我面上的疣去除,但唔會覺得好痛,證明佢地真係好專業。
 INZPIRE電灼無痕脫疣護理係採用最幼的「髮絲針」,咁幼既針就可以有效安全地去除一d生長在敏感、高風險、不起眼及難處理位置的疣,例如眼皮、眼角、眼窩位置的疣,如果用激光脫疣,會有機會傷及眼睛,但佢地就大大減少呢個風險啦。
完成後皮膚會有少少微紅狀態,但都係屬於正常,不過見到面上真係少左好多可惡的小暗粒,皮膚比之前更光滑。
第二日見到脫疣位置開始見焦,治療師都提醒我要加強保濕同埋避免暴晒,同埋盡量少食深色食物,為左靚我當然聽聽話話啦 ^^
脫疣位置幾日後己經痊癒,面上再無疤痕,面上無左討厭的粒粒,化妝上粉底時都更加得心應手,成個妝都更加貼服自然。如果大家都有疣的問題,唔好再拖,快d去體驗INZPIRE電灼無痕脫疣護理啦。
而家大家都可以以優惠價格體驗INZPIRE電灼無痕脫疣護理,快d去以下網址查詢及預約啦^^
https://inzpire.hk/promotions/inzpire%E9%9B%BB%E7%81%BC%E7%84%A1%E7%97%95%E8%84%AB%E7%96%A3%E8%AD%B7%E7%90%86/
A. 電灼無痕脫疣護理 $388 / 10粒 
B. 電灼無痕脫疣護理 $688 /任選一個部位無限粒數
* 可選部位: 額頭|面頰|雙眼週|鼻|下巴|頸部 一對手臂|一對手掌|一對大腿|一對小腿|一對腳掌 心口|胸部|肚|背部|腰部|臀部
Inzpire經絡塑形專門店 
分店地址 : 旺角登打士街56號家樂坊9樓901-908室 
銅鑼灣謝斐道482號兆安廣場19樓全層
facebook: https://www.facebook.com/Inzpirespagroup/
website: https://inzpire.hk/
新客優惠熱線: 63488165

#inzpire經絡塑形專門店 #電灼無痕脫疣護理 #脫疣 #脫墨 #inzpire旺角 #inzpire銅鑼灣
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝INZPIRE提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言