2019年4月10日 星期三

改善斷髮問題 @Hair Recipe「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品

早前生左小朋友,用左成個月「薑」的產品,後來先知其實薑對身體都好好,喺日本都一直極受歡迎,唔只坐月用,日常用「薑」產品對身體都有好多好處。好開心今次可以體驗喺日本熱賣,樂天No.1「美髮の料理」Hair Recipe「蘋果 x 生薑」防斷髮洗護產品,佢可以改善斷髮問題,令頭髮健康強韌生長, 防止頭髮變簿,真係啱我呢D本身頭髮唔多的人。
生完小朋友後除左有甩頭髮問題,頭髮仲好容易拆斷,攪到我長期好困擾 >.<
Hair Recipe「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品有洗頭水及護髮素,將天然營養食材注入洗護產品中,當中「杏桃 x 蜂蜜」及「奇異果 x 無花果」系列仲引起熱賣添 •
「薑」本身味道唔好聞,但今次「蘋果薑洗頭水」的創新組合 ,真係帶比我大驚喜,因為佢由世界頂級大師調香,以清新蘋果香中和生薑氣味,氣味溫和甜美而不濃烈,聞落非常舒服。
樽後都有註明主要成份: 其中* 生薑 - 有豐富姜辣素 (天然抗氧化物) ,抵抗使頭髮易斷、破壞毛囊的自由基 * 蘋果 - 含原花青素 (天然抗氧化物)、Vitamin A&C 及生物素,頭髮健康強韌生長, 防止頭髮變簿。
洗頭水淺橙色,一吱出來己聞到好清香的味道,令到成個人都精神晒。
泡沫豐富而且細滑,我呢D中長度頭髮大約一個5蚊分量己經好足夠。
洗頭後香氣可以維持好耐都唔散,因為呢款Hair Recipe「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品用上日本營養學家嚴選的秀髮天然食材,採用當造期、美容食材,蘊含天然的營養護髮成分 • 水果養髮代替化學添加 ,少D化學成份自然令到頭髮更健康,見到洗頭後頭髮變得順滑,香氣亦久久不散。
用左2星期Hair Recipe「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品,斷髮情況大大改善,頭髮健康左就算簡單帶上頭夾己經成個LOOK變得與眾不同,啱晒我呢D「自然系」女生呢 ^^

以上產品於萬寧獨賣。
#Hairrecipe #日本美髮料理 #蘋果薑配方
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝P&G提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言