2016年4月6日 星期三

美國原廠Ulthera瘦面療程 (真自費.真體驗. 真分享)

今年冬天特別凍, 食野多左除左人肥左, 塊面都包左好多, 近年HIFU瘦面真係好流行, 好多美容院都有好多不同的HIFI儀器, 但如果要用美國Ulthera呢部機來瘦面, 因為有FDA認證, 所以出左咁多年依然都係咁貴, 之前聽朋友講係醫生度要成2萬幾做一次, 佢話效果真係一次見效, 但咁貴點做啊? =.=  不過近排係FACEBOOK不停出現呢個廣告, 嘩~ $1800做Ulthera咁平! 好心動喎, 雖則半信半疑, 但考慮左幾日都決心一試, 今日就同大家分享下
FACEBOOK廣告如下:
美國原廠Ulthera HIFU

$1800 享【Ulthera HIFU全面提升(400-500線)】

*** 400-500線視乎你面的需要 ***
*** 約可維持一年半~兩年(視乎個人生活所需) ***
療程概括︰
- 美國原廠Ulthera
- 一次治療就可以達到良好的提升緊緻效果
- 可快速感受到收縮緊實效果
- 治療深入3.0mm~4.5 mm SMAS筋膜層
- 能量點在皮下溫度可到達65℃~70℃
- 聚焦式超聲波,精準治療不傷周邊組織
- 無傷口、無恢復期、無須多次治療
療程程序(60-90mins) :
Step1: 洗面
Step2: 敷麻醉(如客人需要)
Step3: HiFu(全面)400~500條缐

10線約1發左右。療程約會打40-50發全面 
- 新增Plan (B) $2488包眼部再送骨膠原眼膜 
我揀左PLAN B反正都係比多少少做埋隻眼,上去之前其實都預左比人SELL, 所以我採取冷淡招去應呼D SALES, 以我經驗多數D SALES見到D客COOL, 都唔會SELL得咁落力, 嘻嘻!!
一去到先要同美容顧問傾下, 了解下我想改善既問題
 再填份問卷及同意書, 說明你了解療程的過程及負作用等等
 獨立房間環境都不錯
做療程之前美容師都會同你影相以作比較
 開始啦~ 首先美容師會同你做清潔, 之後........E....唔係要夫麻醉膏嗎? 美容師話唔洗, 我即刻講: WHAT? 好痛架喎, 點得架? NOOOOOO
但美容師堅持話唔太痛, 我有咩感覺講比冶療師知先, 等冶療師較反相應既度數, 效果會更理想, 我即刻超級緊張, 朋友之前做過韓國機HIFU都話好痛, 美國呢隻ULTHERA 應該仲勁過晒D韓國機, 咁咪痛多D囉, 好驚啊媽媽 >.<
 美容師洗面後, 同我做機就轉左一位黑衫姐姐(冶療師), 佢係我面上輕輕畫左幾筆, 再厚厚搽左一D保濕GEL
 開始啦~ 佢話會有D痺痺地熱熱地既感覺, 打左幾下, 再幾下..... E....我無感覺喎, (難道中伏了=.= ) 冶療師話初初幾下大部份人都未有反應住, 之後再打幾下我開始FEEL都個D冤冤痺痺既感覺, 但絕對唔稱得上痛
打完半邊面額位位置只係紅左少少, 其他位置..................無反應!! (聽到朋友話做完又紅又痛), 我完全無事, 唔知係我面皮厚 定 生過仔既女人唔通真係唔再怕痛?
但紅唔紅 或者 痛唔痛 都唔係重點, 重點係效果??  右邊張相只係做左半邊面, 右邊面又好似真係拉高左少少, OKOK, 做埋個左邊面再講。
 其實唔計洗面同事後夫mask, 做機既過程都算幾快, 約15分鐘左右就可以完成晒2邊面。
 效果?有圖有真相......
講真我個人要求可能比較高D, 我覺得即時效果唔算太明顯, 但都覺得有少少向上提升左既感覺. 冶療師話一邊面己經同我做左約250條線, 同埋己經係開到去15度, 佢話15度其實都算開得高度數, 我唔知醫生個D開到幾度, 但朋友講去醫生度做點解貴D, 因為醫生先可以較既度數高D, 因為ULTHERA 4.5MM個頭可以去到筋膜層, 如果美容院開得太大度數, 客人接受唔到傷左筋膜層組織, 到時就大件事, 所以其實我都相信一分錢一分貨, 雖則同一部機, 但2萬蚊做一次, 同我現在2千幾蚊做一定有分別既, 不過始終ULTHERA 對皮膚骨膠源增新都好有幫助, 中女想保飬得好D, 有時呢D錢都係要花架囉!!
埋單見到張單嚇左我一跳, 唔係因為價錢, 係原來我全面做左900線, 我唔識D線數點計, 但900線咁多我應該叫做抵個個啦, 比錢就真係 $2588 名碼實價無額外取附加費, 同埋竟然無乜HARD SELL喎 (嘻~可能扮COOL真係有用)
冶療師話做完ulthera要勤力做保濕防晒, 最佳效果大灼1個月會見到, 我做完1星期都好似感覺塊面比之前firm左dd  (哈~ 自我感覺良好mode啟動 :p)

大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言