2016年4月24日 星期日

"滴露金裝沐浴露"保護我們這一家

女人唔可以懶, 做左媽媽都要KEEP住靚靚, 除左平時面部護膚, 身體護膚都唔可以忽視,  除左好好整理自己, 照顧好老公同仔仔都係我呢個新手媽媽既一大學問,不過無野比健康更重要, 全家人既健康對於我黎講係排第一位, 想有健康身體應該由清潔防菌開始......謙謙由細到大都係大汗包, 一落公園跑一個圈己經滿頭大汗
加上可能仔真係好動D, 對身邊所有事物都好奇, 去到邊摸到邊, 去到邊坐到邊, 小朋友當然唔知"細菌"係乜東東啦, 原來細菌每20分鐘就會增加1倍, 只要7小時1個細菌己經可以繁殖200萬個細菌.........哎呀...... 所以媽媽們點會唔緊張呢 ! =.=
小朋友既好奇心其實我地唔應該阻止, 以免影響佢地既正常發展, 所以唯有做好防菌保護啦, 防菌清潔第一步就由沖涼開始啦... 
((謙謙: 我最鐘意洗白白...YEAH^^)




我會揀滴露金裝沐浴露, 佢有滴露防菌保護的黃金標準,全面防菌保護肌膚,加上滴露研發中心開發的革命性柔金配方,唔單止有100%更佳防菌保
護,功效仲遠勝其它防菌沐浴露添


滴露金裝沐浴露分別有溫和修護 及 清爽保護 2種配方,爸爸熱愛打TENNIS,運動後一定大量流汗,滴露金裝清爽保護沐浴露,清爽清潔皮膚有效激活肌膚,含有獨特的清新芳香,沖完涼無晒汗臭味。
淋浴露泵裝設計夠晒方便,泵出來見到淺綠色淋浴露上有D閃閃金片,原來滴露金裝沐浴露革命性柔金配方,金片係一D礦物質成份,可以令到肌膚更滋潤,全面保護肌膚原質感,做到100%更佳防菌。

男士們唔需要擔心金片會令到全身閃令令,因為起泡後金片礦物質成份己經溶化係泡泡之內, 淋浴露容易起泡, 而且起泡沫份量剛剛好,沖涼後感覺好清爽。
溫和修護沐浴露,含有獨特的蜂蜜芳香,倍加呵護肌膚,沖完涼覺得特別滋潤, 我覺得特別適合比小朋友使用。
而我就貪心D 2款都咁鐘意,因為我覺得滴露金裝沐浴露比我之前用開D淋浴露較為滋潤,唔會傷害皮膚,全面保護到我肌膚原質感,皮膚可以KEEP得住靚靚,但最重要都係佢可以做到100% 防菌,幫助到我們這一家對抗以下疾病•皮膚感染 •呼吸道感染(流感)•腸胃炎(如沙門氏菌和大腸桿菌)

無野比健康更重要,見到屋企人病少D,健康D,可以玩多D,食多D,我們這一家做乜都HAPPY D啦...哈哈哈 ^0^
Dettol Gold Shower Foam 滴露金裝沐浴露
提供以下容量選擇:
250克 / 625克 / 950克
各大超市、大型個人護理店等均有發售
大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言