2016年4月7日 星期四

唔洗排隊食法式Crepes

前排大熱餐廳人人都話要去食crepes, 我有朋友試過排成2個鐘先有得食, 我好怕排隊, 所以都係熱潮過左先去^^ 好多人話呢度好有法國風情, 但我反而覺得好有希臘既感覺, 所有餐具同裝修, 同我以前去希臘買到既擺設都係差不多樣, 好靚
 難得平日放假所以揀左lunch time來, 我差不多12點去到, 唔洗等位即刻有得坐, 多開心, menu全英文, set lunch價錢係銅鑼灣區算中等啦, 大約百幾蚊一個人, 難得放假又唔洗等位, 無理由唔試下crepes姐
我地3個人, 叫左3個set, 先來呢個煙三文魚配忌廉菠菜加隻太陽蛋既Crepes, 個皮原來唔係屬於脆, 但煎得好香, 配住入面d料, 我覺得ok啦, 但可能我個人重口味, 覺得淡左少少, 如果女仔食晒一件都幾溜, 所以呢個時候餐飲可以order Lemonade真係岩晒, 酸甜味適中, 好味
 呢個3色椒雞肉crepes, 味道濃d, 雞唔鞋口, 不過就乾身左d
男士們覺得crepes唔飽肚, 佢呢個龍蝦意粉都係$128, 好抵食, 仲要d意粉煮得剛剛好, 仲有唔少龍蝦肉, 男士食完一碟都話超飽, 抵食+好食推介
set lunch最抵係可以加 $2-30有個甜品(平時要$60-80), 我揀左呢朱古力雪糕crepes, 朱古力醬配上movenpick既vanilla ice-cream一齊食...非常滿足, 我個人覺得食crepe 都係甜食比咸食好 ^^

La Creperie
銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square 8樓

大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等



沒有留言:

張貼留言