2016年4月15日 星期五

間中豪1次食個全龍蝦餐 @Lobster Bar

海鮮當中龍蝦係我至愛, 襯結婚紀念日想去個有情調少少既地方食餐全龍蝦餐, 結果老公同我去左金鐘LOBSTER BAR, 真係開心死我呢 ^0^ 去酒店好方便由PP商場坐架電梯就到

其實LOBSTER BAR有DINNER SET不過我講明想來個全龍蝦餐, 所以決定散叫, 未講個湯之前, LOBSTER BAR D面包同其他酒店一樣, 都可以免費任食, 我個人覺得面包都係一般般貨色啦, 唔會難食但無乜特別,  但左上角呢塊圓形芝士脆面包就超級好食, 好重芝士味, 厚度適中, 夠晒脆口, 好有口感, 我食完3塊再3塊, 嘻...我至少叫左個WAITER來REFILL 2-3次!! HAHAAA...
有多士當要有個湯啦, ORDER左個龍蝦湯, 好濃郁, 好CREAMY, 入面仲有好多粒龍蝦肉, 飲完滿口仲係龍蝦味~好好好味 ^^

 前菜我就叫左個龍蝦沙津, 擺盤好精美, 沙津菜好新鮮, 龍蝦口感好彈耳, 不過龍蝦肉就少左DD, 呢樣試過一次就夠, 感覺唔係好抵 :p
主菜就係呢個龍蝦意大利米, 其實類似意大利飯, 但米既size就圓形大粒D, 好有咬口, 個汁好濃郁, 龍蝦成條尾上, 好鮮味好彈耳, 以為佢份量唔多, 但食落原來都好飽, 又係好好~好味推介啊^^
我食龍蝦餐, 老公就叫左呢個牛肩肉, 好嫩好滑好有牛味, 不過我較鐘意食佢D配菜, 暑仔+暑容吸收晒D牛肉汁, 超正. 甜品叫左個心太軟作為今餐完美的結束.

其實我覺得 LOBSTER BAR近年己經唔稱得上浪漫餐廳, 如果D情侶想靜靜食飯可能會有點失望, 因為眼見我隔離己經有2-3枱鬼佬大聲講大聲笑, 不過我自己反而鐘意咁CASUAL D, 當然價錢依然高級, 每人大約$800 up, 雖然價高但食物質素就保證有水準, 未試過絕對要來一次, 但對於我來講就只限於一年來一次吧。:p

大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言