2016年4月26日 星期二

用過即刻愛上我的第1枝"ASANA一秒神水"

好開心可以試用到近期大熱ASANA一秒神水, 鋪天蓋地既廣告, 聽到佢超卓既神奇功效, 一收到己經超興奮, 當晚己經即刻用上。

包裝好簡潔但感覺高貴, 但盒面己經有簡介佢既成分包括6種天然酵素:玄米發酵精華、清酒發酵精華、大豆發酵精華、豆奶發酵精華、槲寄生發酵精華及白茅根發酵精華。有效1秒滲透,強化肌底DNA及保濕系統;打開肌膚滲透管道,放大吸收能力,令後續產品迅速滲入肌膚底層、加倍發揮功效;令您59秒濕潤,5天明顯亮澤,14天您白、滑、緊、彈。
韓國護膚品出名好, ASANA一秒神水由韓國研製, 包裝由外到內都非常細心, 打開樽蓋, 再有塊小膠粒密封出口處, 確保護膚成份無因為接觸到空氣而流失, 樽身為透明設計, 樽上有標記, 比你清楚見到自己用左幾ml
 神水感覺有D似爽膚水, 無乜香味, 唔會刺激皮膚, 敏感皮膚都適用
 使用方法都係好簡單早晚潔面後即用,將一秒神水浸濕化妝棉,用化妝棉內面輕拍面頰,再反轉用外面輕拍前額以增加吸收。不過我想親身感受下用手拍上面既感覺, 我將ASANA一秒神水輕輕拍打係面上, 等佢容易吸收
 神水果然好快吸收, 拍幾下己經滲透晒入皮膚, 原本洗面後面部總係會好棚緊, 但用完神水後皮膚明顯好濕潤, 唔止保濕皮膚, 我覺得要皮膚要好, 保養好肌底才是重要, 所以神水用先進技術強化肌底DNA, 令到皮膚由內靚到外
 遇上皮膚狀態唔好, 或者想加倍發揮神水功效, 我會將神水倒滿化妝棉, 好似平時做mask咁, 貼係一d我想修護既地方, 神女可以做到白、滑、緊、彈, 我會用佢胋係一d有幼紋或虎紋位置, 有助減淡幼淡。
 只需要好短時間, 己經見到部份幼紋明顯減淡左, 皮膚有光澤左, 第二日化妝仲貼妝好多添, 我己經真正愛上我的第一枝神水啦, 你地都快d轉用ASANA一秒神水, 試下佢既神奇功效啦 ^^
ASANA No.1一秒神水 
150ML HK$333
萬寧有售


大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk  
歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言