2016年4月20日 星期三

頭髮都要化妝 @網購好物分享-頭髮陰影氣墊粉

我無打錯係"頭髮都要化妝",韓國人真係好注重外表,唔係靚與醜既問題,係尊重既問題,佢地除左落街買個面包都會化妝外,原來頭髮都一樣會化下妝,頭髮太稀疏成個LOOK又點會靚,有左呢枝呂 HAIR CUSHION頭髮陰影氣墊粉,正好幫我暫時解決左我產後脫髮至今依然有既頭髮稀疏問題 >.<
呂 Hair Cushion 頭髮陰影氣墊粉幫助解決因脫髮, 髮量變小及髮際線後移的煩惱,適當進行髮線修飾及遮蓋, 強化頭皮密度,防汗防水效果,效果自然。含韓方成分,冬柏,綠茶,黑豆,天宮,梅子,幫助頭髮毛囊健康生長, 減少毛囊閉塞,控制油脂分泌,通過了皮膚科臨床試驗, 長效保持頭髮線條,遮蓋髮線,頭皮和白髮, 令視覺感到頭髮豐盈及髪量增多。
 打開蓋其實有塊膠明膠, 正常拎走塊膠D粉會由HAIR CUSHION出來,但唔知點解我攪左好耐都攪唔到, 結果仲攪到成手仲有成個洗手盆都係黑色粉 =.=
一輸混戰後我決定用CUSHION位置直接倒轉卬落樽粉上面,雖然唔係幾方便,但懶得再浪費時間妍究, 用到就算啦,哈!! 其實使用方法好簡單,在髮線,稀疏或白髮部分,輕輕打拍 ((攪掂))。想洗甩佢都係用反普通洗頭水清潔即可。佢有分2隻色分別係 4.0 Dark Brown 適合黑色頭髮使用,5.0 Natural Brown 適合啡色頭髮使用,我無染開頭髮所以揀左Dark Brown ^^
 睇下我無用既時候,前額位置好稀疏,分界位置亦都好明顯,為左遮醜唯有束頭髮同帶COOL, 但我明其實只會令情況越來越嚴重 >.<
 搽左呂Hair Cushion 頭髮陰影氣墊粉見到前額位置明顯感覺濃密左好多,個窿都細左好多,最重要係好自然 ^^
由朝早7.30am用到5.30pm差不多收工,全日D顏色完全無甩到 ((落雨我就唔知啦 :p )),效果依然令我好滿意,不過當然佢始終都只係一枝化妝品,要面對脫髮問題都係要用反一D適合自己既頭髮護理產品或者詢問醫生意見呢!!

呂Hair Cushion 頭髮陰影氣墊粉
(香港未有專門店,我都係透過網店購買。)
網店參考零售價 $198

大家有任何意見或產品試用歡迎與我電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
歡迎Follow FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言