2019年9月2日 星期一

超越HIFU瘦面同時美白 @TBM The Beauty Medical (睇到後尾有體驗優惠送俾大家!)

正所謂一白遮三醜,好多女仔都想有白淨皮膚,我都唔例外,所以我同好多女性朋友長期分享美白護膚心得,大家每日做做好多防曬,用美白精華,或者飲檸檬水都對皮膚有美白嘅作用,長時間Keep住咁做肌膚的確可以保持白淨,可惜「懶」亦都係我地的死穴,所以究竟有咩方法可以快靚正做到美白效果? 哈...好開心前排去咗TBM The Beauty Medical了解左超美白刀療程,原來而家嘅科技真係好好,一個療程可以令到皮膚美白之餘仲可以提升輪廓,我親身去體驗左一次,真係見到有明顯效果,療程非常之有效,對我呢d懶人黎講實在係天大嘅喜訊。


TBM The Beauty Medical 位於尖沙咀美麗華商場8/F,交通非常方便,而且地方十分闊落,上到去見到好多model同KOL,大家都想了解下究竟美白都有幾勁。仲有廠商專業人員講解療程嘅功效,之後我哋仲參觀左TBM The Beauty Medical Center。




超美白刀療程係一個超越HIFU嘅療程,原理係透過採用HIFU高強度聚焦超聲波技術,以線陣形式一線一線把能量直入肌底達4.5mm及2.0mm,達至提拉、緊緻、美白、祛斑等多重功效。
- 4.5mm 超收緊刀= 直達SMAS筋膜層,由內提拉鞏固皮下組織,刺激膠原蛋白增生。
- 2.0mm 超美白刀= 把能量達至最容易形成黑色素的肌膚層,進一步擊退黑色素,解決色班問題,達至美白效果。
TBM The Beauty Medical嘅VIP房真係不得了,有超級無敵大海景,仲有獨立浴缸,最開心係可以用到超名牌嘅茶具,真係好似過緊闊太嘅生活一樣休閒寫意。


我本身肌膚問題其實都唔少,除左有招牌包包面之外,膚色不均偏黃,皮膚亦都較為暗啞,加上年紀開始增長,面上的細紋亦都越來越多。所以今次體驗超美白刀療程,希望可以一次過改善我面上多種問題,治療師首先會幫我洗面,徹底卸妝係令到療程效果更理想,之後會再係我面上面畫線,確保療程準確咁幫到我美白之餘,同時做到緊緻同埋提升嘅效果。
之前聽講座都知道,今次療程同以往做hifu嘅感覺唔一樣,痛感只係好細,但我覺得如果有效點都會有少少痛,點知做緊嘅時候原來感覺真係好輕微,我做咗半邊面之後直頭瞓着咗,估唔到真係差不多完全唔痛,實在太驚喜啦!怕痛的朋友絕對可以大放心 ^^
超美白刀療程有效追擊肌膚底層的色素,令到膚色由底層開始透白,效果持久而且自然。
療程能精準聚焦於肌底,刺激肌底細胞膠原新生及提升美白效果,仲有效減淡色斑,黑色素,塑造無瑕透明感,同時刺激膠原新生及重組膠原網絡,提升面部輪廓做到v面效果。
做完之後見到效果真係十分明顯,雙下巴嘅位置明顯緊緻左好多,成塊面向上提升,美白程度仲好似搽咗粉底一樣,真係好開心,治療師話做多幾次效果可以keep得更持久。
療程速度快,大概一小時就完成整個療程。 最開心係即時見效,完成療程後可以即時上妝,無任何傷口或泛紅情況。
我做1次都咁有效,2-3次差不多完全可以收緊雙下巴,做到V面去皺同時美白的功效,估唔到超美白療程的多功效真係可以超越HIFU,我做過一次真係即刻愛上,下次我再做超美白療程希望都可以見你同大家一齊交流美白心得啊!!!

大家有興趣都一齊去 @TBM The Beauty Medical 體驗下超美白刀療程啊!!
1) $228 --- 2.0超美白刀 (150發)
2) $688 --- 2.0超美白刀 + 4.5超收緊刀 (美白+緊膚 Double up)
🌐按「https://bit.ly/31Hl9mL」登記或
🌐Whatsapp 5195 5196 直接預約查詢 :http://bit.ly/2IpsZt6

#超美白刀 #提拉緊緻 #美白祛斑 #一個Lunch時間夠哂數 #白滑肌
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝TBM The Beauty Medical提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言