2019年9月26日 星期四

星級家用美容儀 @QLARITÉ FREEQUENT 家用射頻 (RF) 冷凍美容儀

哈...唔好嚇親,請忽略我呢個青面造型,話晒我呢位在職媽媽長期唔夠訓皮膚狀態不佳,就算前面有支綠色嘅霓虹燈照住我,都遮唔住我呢個殘樣,哈哈,但主角唔係我,無所謂!! 主角係...我後面嗰位女神...唐詩詠啊!!! 上星期我好開心出席左QLARITÉ新品發佈會活動,見到詩詠真人,我真心覺得佢好清秀好靚,皮膚仲非常之好。

QLARITÉ原生自法國,生產自法國QLARITÉ 的皇牌產品有 LEDSonic+ 多效美容儀及 FREEQUENT 家用射頻(RF)冷凍美容儀,而QLARITÉ己經隆重登陸 K11 Musea 既 Techlife 新店,上星期我去新品發佈會,見到在場好多記者傳媒朋友,最開心梗係見到呢位星級用家唐詩詠啊^^
詩詠同我地分享左日常護膚心得,同埋佢最近愛上左一部超強的美容儀器,就係呢部QLARITÉ FREEQUENT 家用射頻 (RF) 冷凍美容儀,佢有創新RF技術,令到皮膚各層組織間的電阻將傳遞到皮膚的RF能量轉化為熱能,並最終實現膠原收縮和新膠原蛋白的增生。加上佢係一部高科技的家用RF美容儀,同普通的雙極RF美容儀好唔同,Freequent使用四個接觸頭,可以提供更有效的射頻能量,喺屋企都可以有美容院做儀器機的美容效果。
美容儀有加熱功效,令到纖維細胞也促進新的膠原形成和後續的組織重塑,令到成塊面都變得更緊緻更FIRM,再利用埋24K 鍍金面部接触頭,珍貴的24K金原來大有來頭,因為呢種稀有金屬能促進皮膚膠原蛋白產生,並有助於減少炎症,有效提亮膚色,減少發紅。除左面部,因為眼部肌膚較脆弱,所以眼部會有一個專用的24K鍍金特殊接觸頭,熱力可以增加血液循環,改善黑眼圈,同時加速保飬品吸收。
好多人會擔心做完RF會令毛孔變大,但佢正正就有RF x COOLING  24K鍍金接触頭,COOLING功能,可以收细毛孔 和舒緩缓肌膚, 特别推介做完RF之後用,眼部位置仲可以有效去除浮腫同眼袋問題添 
我聽完佢介紹之後我都覺得好正,因為而家係出邊做facial閑閑哋都過千蚊,就算有錢做都未必有時間去,呢個美容儀器就啱晒我哋呢啲在職媽媽,小朋友瞓咗覺嘅時候就係我哋嘅facial time 。
使用方法都好簡單,先清潔面部,以打圈方式的動作緩慢地向上移動設備, 皮膚會由內感到發熱。使用時以向上推的手法, 使到面部提升效果更顯著。將面部分為眼周左右兩側,前額,及左右面部。使用後再敷返保濕面膜和塗保濕面霜咁就攪掂喇。

在場有model即時試用左呢部美容儀,幾分鐘之後已經見到一邊面明顯向上提升,效果真係非常明顯,而冷凍療法只需2分鐘,就可以幫助退紅,縮小毛孔,一星期使用 1-2 次呢部 家用射頻 (RF) 冷凍美容儀,有效增加皮膚水潤感、肌膚仲可以變得更细腻緊緻,最重要係可以减少面上细纹同埋收缩毛孔,一機多效真係超方便,難怪唐詩詠都話佢而家每次出trip做嘢,呢部美容儀器佢一定會跟身,確保佢每次上鏡,塊面唔會有水腫同埋夠晒緊緻。

見到效果咁明顯我都心大心細想入手一部,但原來早前因為好多名人搶購,竟然出現賣斷市,我遲啲都要去豐澤睇吓有冇貨要買番一部,保養下塊面,就算我做唔到女神都希望唔好咁快做阿婆呢 ^^''
除咗呢部冷凍美容儀,QLARITÉ 仲有其他美容產品都一樣好好用
FREEQUENT 家用射頻 (RF) 冷凍美容儀 $4,950
LedSonic+多效美容儀$4,650 
藍光暗瘡治療$680 
銷售點: https://www.qlarite.com/zh-hant 及豐澤有售
另外好多謝大會送咗呢部QLARITÉ噴濕機+Filorga Skincare 套裝俾我,而家我喺公司都可以保持濕潤嘅皮膚,大家如果對以上產品有興趣記得去以下官方網址或者到豐澤選購或查詢啦。http://www.qlarite.com

#QLARITE #洗面機 #收毛孔 #rf射頻 #導入機 #膚色不均 #rf射頻機 #導入儀 #洗面機推薦 #家用rf機 #藍光暗瘡 #藍光暗瘡機 #均勻膚色 #rf 射頻家用 #TechLifebyfortress #LifeisaTechVenture #Filorga
www.facebook.com/1437ritaandhim



產品及有關資料由該品牌提供,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言